Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

I LOVE YOU,... NU TE VOI UITA NICIODATA!




Statusuri de prietenie nr.2:

iubirea blanda duce la despartiri groaznice; iubirea linistita doar speranta la viitor




Statusuri de prietenie nr.3:

TE IUBESK CA AI OCHII CAPRUI,TE IUBESK CA AI PARUL BLOND, DAR TE IUBESK SI CA AI TALENT LA SARUTAT




Statusuri de prietenie nr.4:

Acum cateva zile m-am certat cu prietena mea din cauza unui baiat p care-l iubesck mult de tot.......ea este verisoara lui dar se saturase sa-i vb mereu numai de el......m-am certat cu ea pt el, eram suparata dar dupa putin timp ea m-a facut sa inteleg ca nu poate vb mereu cvu mn(el)........i-am cerut iertare Mariei si de asemenea si prietenului meu iar acum totul este ok.......il iubesk mooolt la fel si el...................




Statusuri de prietenie nr.5:

Imi place sa-mi traiesc viata la maxim!




Statusuri de prietenie nr.6:

te iubesc si nu ma crezi scoate-mi inima sa vezi fara inima de-as fi tot pe tn te-as iubi




Statusuri de prietenie nr.7:

Te YuBeScK chiar mult de tot,

Fara tine nu mai pot!

Parka nimik nu-mi convine,

Cand tu nu esti langa mine!!




Statusuri de prietenie nr.8:

Vi s-a intamplat vreodata sa vreti sa va petreti tot timpul cu o singura persoana: un baiat? Vi s-a intamplat vreodata ca atunci cand il vedeti sa-l priviti doar ca un prieten,un amic,nimic altceva? Poate ca ati simtit odata cat de gri e lumea asta fara el si deodata cand apare totul prinde culoare. Asta mi s-a intamplat mie...il plac sau nu?




Statusuri de prietenie nr.9:

Is un tampit!...Sa-mi fie dor de fata kre m-a mintzit???




Statusuri de prietenie nr.10:

Ea a plecat, dar ti-a ramas in suflet!

Macar cu-atata te-ai ales,

k-n rest, in cont, in buzunare....bate vantul!




Statusuri de prietenie nr.11:

baietii sunt imaturi ...nu iubesc cu adevarat dar si atunci cand o fac le e frica sa recunoasca fiindca sunt egoisti




Statusuri de prietenie nr.12:

privindu-te am inteles ca iubirea inseamna sa fii fericit intr-o viata nefericita si greu de suportat. Daca as putea ti-as spune: iubeste-ma, sunt eu insasi viata!




Statusuri de prietenie nr.13:

team iubit te iubesc te voi iubi




Statusuri de prietenie nr.14:

te iubesc in scris,

te iubesc in vis,

te iubesc mereu

pe cuvantul meu




Statusuri de prietenie nr.15:

ROMA-i un oras frumos,...dar mai frumos e pe dos!... AMOR!




Statusuri de prietenie nr.16:

Minte de copil, iubire nebuneasca ....te iubesc si nu imi pasa:-*




Statusuri de prietenie nr.17:

Da, si maine mai e o zi,....dar voi avea oare motiv pentru a mai zambi?




Statusuri de prietenie nr.18:

Te iubesc, te ador, daca na`i fi langa mine as muri de dorul tau... si as vrea sa te sarut si sa`ti spun 2 cuv: TE IUBESC!




Statusuri de prietenie nr.19:

Tu-mi spui k nuj sa discut,

Tu vrei sa tac si sa ascult,

Nu poti sa ma accepti asa kum sunt eu

Dc nu intelegi ce imi doresc?

Vreau sa vad lumea km e ea

Lasa-ma in pace nu te mai iubesc,

Nu mai vreau sfaturi!

Te parasesc!



Adela:X




Statusuri de prietenie nr.20:

Chiar din acea seara,

Cand te-am vazut prima oara,

Am realizat ca orice fac

Nu ti'e pe plac.

Oare cum sa te rasfat mai mult?

Stii k doar de tine eu ascult.

Din priviri ma controlezi,

Iti ofer tot ce visezi.

Dar tu ma alungi...

Unde vrei sa ajungi?

Si ink mai krezi,

K n'ai cum sa pierzi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu