Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

daca n-ai inteles sa faci o diferenta intre MINE si ceilalti,.....

sau crezi ca le fac concurenta?




Statusuri de prietenie nr.2:

Nu vad nimic in jur, doar tu, Tu, TU...esti peste tot;

Sunt dependent,......esti singurul meu antidot.




Statusuri de prietenie nr.3:

Nu pot trai fara tine....viata nu are culori daca nu esti langa

mine....m-ai parasit si numai la tine te-ai gandit....Nu stiai ca yo

inca te-am yubit!!!!!




Statusuri de prietenie nr.4:

Daca mi-esti prieten, ajuta-ma!

Ti-as da tristetea mea,....doar tu esti negustor de vise;

Ti-o dau si-n rate....si fara tva!




Statusuri de prietenie nr.5:

trist




Statusuri de prietenie nr.6:

imi plac moolt statusurile:x:x:*:*




Statusuri de prietenie nr.7:

In ochii tai, tu shi cu mine suntem DOI,....insa...

eu tare-ash vrea sa-ncepem sa fim NOI.




Statusuri de prietenie nr.8:

O fantana si-o galeata; un baiat sarut-o fata; fata spune: MULTUMESC si baiatul: TE IUBESC




Statusuri de prietenie nr.9:

dadada tot asa




Statusuri de prietenie nr.10:

IUBESC SI EU UN BAIAT CU OCHI ALBASTRI SI PARUL BLOND DAR MAI E UNUL CU OCHI CAPRUI SI NU STIU PE CARE SA ALEG -------------------------------------




Statusuri de prietenie nr.11:

se-ntampla multe intre noi,...

da,....dupa noapte vine zi,

si dupa dragoste razboi,

dar n-ash vrea EU sa fiu motiv

de dezbinare intre noi.




Statusuri de prietenie nr.12:

din oceanul pacifik a iesit un peste mic si pe coada lui scria te iubesc iubirea meaa !!!!!!!!!!




Statusuri de prietenie nr.13:

As dori sa-ti spun odata Cat de mult eu te iubesc Si precum numai la tine Zi si noapte ma gandesc




Statusuri de prietenie nr.14:

dragostea este aidoma unui fulg de nea care odata cazut in palma ta se topeste intr-o fractiune de secunda




Statusuri de prietenie nr.15:

te iubesc ca moartea din din povesti!




Statusuri de prietenie nr.16:

Niki o floare nuh va kreste dak nuh va fii udata...Niki o fata nuh iubeste dak nuh e sarutata...




Statusuri de prietenie nr.17:

cand iubesti pe cnva lasa totul in urma ta si fa-i loc iubirii sa-ti patrunda in suflet




Statusuri de prietenie nr.18:

De cand m-am certat cu tine

Plange inima in mine

Si te cheama inapoi

Sa fim iarasi amandoi




Statusuri de prietenie nr.19:

Ohh...stau si ma gandesc:

De ce plang atata pentru tine?

Te-ai intrors odata la mine,

Si a doua oara,dar totusi,nu vreau sa te ranesc!:)



Vreau sa imi mai spui "Te iubesc!"

Sa zici "Doar la tine ma gandesc!"

Si "In vis te tot primesc!"

Si "Nici nu stiu ce sa-ti mai daruiesc!"



Iar eu sa iti raspund

Ca n-am nevoie de daruri imprumut

De langa tine plec plangand

Stiind ca pe tine niciodata nu te-a durut...

Asa cum pe mine m-a durut!:)



Te-am iertat!

M-ai sarutat!

Eu "AHH" am oftat

Si apoi iar m-ai alungat! :(:((:(




Statusuri de prietenie nr.20:

Nu iubi din gelozie

Nu ucide din mandrie

Viata e oarba

Iubeste,uita,iarta

........by `Any`



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu