Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Sunt cel mai bun la bataie ....dau cu fuga-n ei !!




Statusuri de prietenie nr.2:

catelus cu paru' cret

sa ai gipu in cotet

sa ai vila cu piscina

pe madona ca vecina

si-o lopaa pentru bani

la anu si la multi ani!!!:P




Statusuri de prietenie nr.3:

foaie verde-ngalbenite, nu mai da mass-urii tampie :))




Statusuri de prietenie nr.4:

mi-e mai bn fra tine,..... mi-e mai bine fara tine.....dar, cand vii inapoi:))))




Statusuri de prietenie nr.5:

te dai mare in caldare,

da' cand scapi in parauash,.....vai de tyne, baietzash!

;)) ;)) : ))




Statusuri de prietenie nr.6:

Life is short ... break the rules, forgive quickly, kiss slowly, loves truly, laugh uncontrollably and do not regret anything that makes you smile!




Statusuri de prietenie nr.7:

Faraonu faraonu

Io sunt io sunt faraonu

Am piramide pira piramide

Am piramide pira piramide

Am femei si am valoare

BMW-uri si tractoare

Avioane si aparate

S-am si bani in buzunare;




Statusuri de prietenie nr.8:

Uh ai fitze,eo am bani….dak vr sa fym dusmani….las’o mai usor nu tine…vrey ajale multh la mineh.,…nu ejty primu’ care incearca…mai bineh hai…LAS’O BALTA!!!!




Statusuri de prietenie nr.9:

am fitze in cap e problema mea nu ma suporti e problema ta ve\'zi\'ti de viata ta nu de a mea.....!!!;););)




Statusuri de prietenie nr.10:

inima este facuta din dragoste;..... daca s-ar rupe tot pamantul,.... ar cadea din ea sentimente,... din ea iese iubirea;.........daca iti pasa, ai mila si trimite un vot pretenei tale anonime, o fata drgutza care stie sa iubeasca,...... id meu .. ai vrea sa-l stii :-*

^_^




Statusuri de prietenie nr.11:

izbita mea cu ochi ca cafeaua :X

rumena-n obraji ca catifeaua :X

sa stii ca cand m-apuca dorul :X

sunt ca Calin Ratacitorul :X




Statusuri de prietenie nr.12:

Visam cu totii la o lume mai buna;....... da' LUMEA BUNA

e foarte scumpa !




Statusuri de prietenie nr.13:

prostu` il bsk:X...nu`si da seama x(...azi am spus ceva gresit iar totul s-a sfarsit...eu stiu k ma plaki, tu stii k te plac, da' nu vrem sa stricam prietenia>:D< t`bsk si asa




Statusuri de prietenie nr.14:

Ce faciiiiiii tanaseeeeeee ! Uite, nu asa bine ca tine! A, pai stai bine.Am ramas fara tarata in frigider!!!!!!!!




Statusuri de prietenie nr.15:

nu e deajuns sa mori ..ci tre sa fii ingropat:D:D(*)




Statusuri de prietenie nr.16:

Cand e pomu in doliu????Cand e ciora in pom:))




Statusuri de prietenie nr.17:

Te crezi in stare sa ma poti judeca? Incearca... dar mai intai fa o analiza avand ca subiect de studiu persoana ta!!




Statusuri de prietenie nr.18:

Fata e criminala

E asentimentala...

Afacere ilegala dak de bagi

Fata multisenzuala

Fata e profesionala

Treaba e doar temporara dak te bagi




Statusuri de prietenie nr.19:

- Brrrrr......ce friggg.....de-ti ingheatza sangele...!

- Injecteaza-tzi niste antigel !!! =))




Statusuri de prietenie nr.20:

Sa nu ma kautzi.........k-s dusss cu pluta ! =)) =)) :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu