Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

• Eu nu spun ce vrea lumea `. Spun ce vrea ---- mea ..@ Stiu` ca de undeva de Sus ma lumineaza o stea ! •




Statusuri de viata nr.2:

~~~~(^_^)CeL CaRe nE cRiTiKa sI Ne inViDiAzA..VoR DoAr sE Ne sChImBe..dAr MaD IN iN NoI Ce eI Nu O Sa fIe nIcIoDaTa:P:P:P(^_^)~~~~




Statusuri de viata nr.3:

dau un leu sa intru-n gara

doamne p**a mi se scoala,

aplecai sa iau valiza

o fata imi arata p***a,

iara eu baiat politicos

aplecai fetita-n jos

ma jucai cu p*******a

si lasai fetite burtica

atunci ia la primarie sa dus

si din gura asa a spus

-dumneavoastra ati dat decretu?

sa se f**a tineretu?

-noi lam dat f****a-n gura

sa va saturati de p***a




Statusuri de viata nr.4:

DuTe TaRE ViNo leNt Pttr. mn Nai TaLeNT DuTe LenT Si VinO TarE Ptr. MinE Nai VaLoArE




Statusuri de viata nr.5:

I am a ripper of the caw......You meke a mini Blowjob?




Statusuri de viata nr.6:

Omul traieste kt traiestd iar spre sfarsitul vietii ........moare

by peppy_johny




Statusuri de viata nr.7:

ai noroc de masina si de banii care-i ai...altfel nu eram cu tine...n-ai vazut ce fatza ai???




Statusuri de viata nr.8:

Dnd-Stiu ca sunt prost..dar cand ma uit in jur imi revin .DND-fac baie,plm au mai trecut 3 luni.. .




Statusuri de viata nr.9:

Acolo sus departe unde nici buzurile nu ajung.....




Statusuri de viata nr.10:

asta e cel mai tare sts pt k te-a facut sa-l citeshti:P




Statusuri de viata nr.11:

[~~] ochi frumosi ....si piele fina` pt voi eu sunt ...regina :P:P




Statusuri de viata nr.12:

sunt mika si rasfatata si de zdrente invidiata




Statusuri de viata nr.13:

nus...afara




Statusuri de viata nr.14:

cine stie ca'i prost ....este prea prost sa zica k nu este




Statusuri de viata nr.15:

SuNt O fAtA rAsFaTaTa DiN rEvIsTe DeCuPaTa




Statusuri de viata nr.16:

FMM - Frate Mersi Mult




Statusuri de viata nr.17:

nu sunt cautama pe google




Statusuri de viata nr.18:

..mare-i gradina Ta Doamne.. cu poarta deschisa ... shi multy prosty sar gardu ... bY rUxYs




Statusuri de viata nr.19:

gjgjgj




Statusuri de viata nr.20:

Ah ... Uita'te mai bn ... Nu potzi fi k me ;) Sunt prea buna pt uh ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu