Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

daca te mai uiti la status ai grija sa nu-ti cada nasu'......




Statusuri de viata nr.2:

q(*_*)p waaaa :(((( q(~_`)p




Statusuri de viata nr.3:

radem j glumim,....traim j platim:))




Statusuri de viata nr.4:

Cand intri in clasa

Te dai cu capul de masa




Statusuri de viata nr.5:

dany meu, dany meu, ce te faci u dragul meu, cand e o dragoste mare exista o intrebare




Statusuri de viata nr.6:

- Inca am suFlet de c0piL` qare RefuZa sa Creaska` . Mi`e eGaL` qu zer0` tot ce spuNe Lumea asTa pr0asTa`! :x




Statusuri de viata nr.7:

Sunt pe val sunt pe deal ma dau pe derdelus si'n ultimul hal!




Statusuri de viata nr.8:

Bula si Strula se duc sa dea examenul de bac;

intra primul Strula si este intrebat:

profu:Cine este cel mai mare poet al Romaniei?

Strula: Mihai Eminescu, desigur!

profu:In ce an s-a nascut acesta?

Strula:1850, desigur!

profu:Dar stii cumva dak exista viata pe alte planete?

Strula:nu se stie inca!

Strula ia 10.

Intra si Bula care intelesese tot din ce a zis Strula;

profu:Cum te numesti?

Bula:Mihai Eminescu, desigur!

profu:In ce an te-ai nascut?

Bula:1850, desigur!

profu:Bah, prostule, exista ceva in capul tau?

Bula:nu se stie, domule, nu s-a descoperit inca!




Statusuri de viata nr.9:

Plec,....plec sa te uit!Da' mi-e k ma-ntorc cu alt material de uitat!




Statusuri de viata nr.10:

De cand astept sa nu mai ai rabdare.....haiii, nuzik-ai marfa,

da-o mai tare....!

...........................................

Maaaaa, eshty un fraier, nu cred k mi se pare!




Statusuri de viata nr.11:

Shi.....dupa un indelungat exercitiu de naivitate,...ai realizat k eshty ....degeaba...




Statusuri de viata nr.12:

o ard aiurea:D......




Statusuri de viata nr.13:

Ursuletul meu de plus

Haide sa facem un dus

Doar putin sa ne udam

In cearceaf sa ne bagam....

Ce zici, puiule, incercam?




Statusuri de viata nr.14:

am corpul de felina,privirea si pielea fina,ochii de vipera veninoasa,caracter de bruneta norocoasa




Statusuri de viata nr.15:

S'a intamplat sa gresesc drumul dar am mers mai departe.Am incercat sa uit anumite pers. shi am descoperit ca e foarte greu sa uitzi.M`am simtzit singura intre o mie de pers, doar pt. ca imi lipsea una singura :(:(...[:x]..{Biscuite} :x




Statusuri de viata nr.16:

Femeia: - Vrei sa plec?



Barbatul: - Ai innebunit? Nici sa nu te gandesti la asta.



Femeia: - Ma iubesti?



Barbatul: - Bineinteles! Tot timpul!



Femeia: - M-ai inselat vreodata?



Barbatul: - Doamne fereste! Bineinteles ca nu.



Femeia: - O sa faci sex numai cu mine?



Barbatul: - Sigur ca da. Cu orice ocazie.



Femeia: - O sa ma lovesti vreodata?



Barbatul: - Ai innebunit?



Femeia: - Pot sa am incredere in tine?



Barbatul: - Da!



Femeia: - Iubitule!




Statusuri de viata nr.17:

viatza e ca o floare, o stropesti shi creshte mareh!!!




Statusuri de viata nr.18:

Am paRfuM de FloarE raRa...Si'S prIntZesa'n tZaRa...Cu feTelE nU ma IntReK doAr la FrAeri le dAu JeT...”.ppffff by alexandra ........




Statusuri de viata nr.19:

cand am pierdut la loto ai fost langa mn ,cand am cazut de la etaju 3 ai fost langa mn ,cand m-a parasit iubita erai langa mn. DA DU-TE DRACU CA DIN CAUZA TA AM GHINION [BY LUCA]




Statusuri de viata nr.20:

voi radeti de mine ca sunt diferit..... eu rad de voi k sunteti toti la fel



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu