Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

pretuieste infrangerea ca pe cea mai mare victorie si asa vei fi mereu invingator....citeste o carte




Statusuri expresii nr.2:

de ce ma minti?....de ce ma minti??..eu styu k nu te speli pe dinti si-ti spun pe bune esti urat/a cu spumee:)):))=))




Statusuri expresii nr.3:

m`aM gandiT toatA ziuA lA stS acestA :))




Statusuri expresii nr.4:

capul plecat sabia nu-l taie




Statusuri expresii nr.5:

'Stii..daca stau bine sa ma gandesc, nu am fata :-j...ai tu spate...fatsa de spate.:*




Statusuri expresii nr.6:

smecherye fratzyorule:))




Statusuri expresii nr.7:

te iubesc dute dracu ca glumesc:))




Statusuri expresii nr.8:

koioioi




Statusuri expresii nr.9:

eu mam nascut destept dar schoala ma prostit




Statusuri expresii nr.10:

dnd bat omusca si bat cue in bordura




Statusuri expresii nr.11:

Doua lucruri sunt infiite:universul si prostia dar de primul nu sunt sigur




Statusuri expresii nr.12:

Viata nu se masoara in numarul de respiratii pe care le ai, ci in numarul de momente care iti taie rasuflarea:):):):D:D:D:-*




Statusuri expresii nr.13:

Eu nu traiesc ca sa mananc, eu mananc ca sa traiesc




Statusuri expresii nr.14:

taieste-ti clipele frumoase ca si cum ar fi ultimele...pentru ca niciodata nu sti ce va fi maine!




Statusuri expresii nr.15:

Cine se scoala de dimineata...ii vede pe ceilalti dormind




Statusuri expresii nr.16:

I love my life, nobody I gave you, I love you to heaven, and now I May cry, love up in space, Until the end Galati.




Statusuri expresii nr.17:

fitze, gesturi si tupeu asta e talentu meu




Statusuri expresii nr.18:

ce frumos e parul tau....pacat ca iti iese din nas!




Statusuri expresii nr.19:

Stop!




Statusuri expresii nr.20:

De ce nu exista mancare de pisici cu gust de soarece?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu