Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

"Sunt si eu om, sa-va fie intotdeauna carte de vizita, niciodata scuza!"




Statusuri fitoase nr.2:

Decat mare si prost, mai bine mic si idiot.




Statusuri fitoase nr.3:

punr papusha tuturor.......jucaria nimanui :-P :-P




Statusuri fitoase nr.4:

DACA N-AI VACI, MULGI CAPRA SI TACI!!!




Statusuri fitoase nr.5:

Baah..nu te lua cu mine in gura k eu shtiu bataie! .. am mai luat!




Statusuri fitoase nr.6:

life is small live it!, love is everythig feel it! anger is injurious dump it! troubles r momentary, face it! memories r sweet cherish it! i m too gooood accept it!!!




Statusuri fitoase nr.7:

Viatza???......... Este o boala cu transmitere sexuala.... şi cu rata mortalitatzii de 100%.




Statusuri fitoase nr.8:

te-am iubit, te-am iubit, du-te dracu c-am gresit




Statusuri fitoase nr.9:

În vremuri grele(vezi situația actuală) lucrezi și pentru cel care produce glontele și pentru cel care-l extirpă din trupul rănitului; nu fii tu însă cel care APASĂ pe trăgaci!




Statusuri fitoase nr.10:

mai bn pierzi o secunda din viata decat viata intr-o secunda




Statusuri fitoase nr.11:

Incearca sa invingi lacrima cu un zambet chear daca doare!..




Statusuri fitoase nr.12:

ajuta-ma sa fiu ceea ce am fost si iarta-ma pentru ceea ce sunt




Statusuri fitoase nr.13:

Nothing inspires FORGIVENESS quite like REVENGE!!!




Statusuri fitoase nr.14:

Zambeste k s primesti un zambet priveste k sa fii privit




Statusuri fitoase nr.15:

A zambi in situatii tragice, inseamna a stii sa stapanesti tragicul




Statusuri fitoase nr.16:

Taci o leaca 2 ore...




Statusuri fitoase nr.17:

Cand viata iti intoarce fundul........profita de ocazie shi Futeo!!!!!




Statusuri fitoase nr.18:

hy inchide ca te sun io mai inkolo ;) .!!!




Statusuri fitoase nr.19:

alCOOL on Board




Statusuri fitoase nr.20:

Un OM DE EXCEPTIE e osor de recunoscut......”TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu