Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Fata e un inger,baiatul e un drac dar pana la urma amandoi se plac.




Statusuri pentru facebook nr.2:

M-am saturat de tine si de pretentiile tale,

Lasa-ma in pace si vezi de defectele tale!




Statusuri pentru facebook nr.3:

In agitatia-n care traim, iubirea a devenit un lux;

un lux pe sarma.

Fie-va mersul usor!




Statusuri pentru facebook nr.4:

Cand nu esti langa mine

Si mi-e dor de tine:

PLANG.

Cand esti langa mine

Eu ma simt mai bine

Si doar atunci RAD.




Statusuri pentru facebook nr.5:

In viata asta'am invatat

Ca dk iubesti, vei fi tradat




Statusuri pentru facebook nr.6:

Tu-mi faci ziua mult mai buna,

Si asa o saptamana

Simt ca esti numai a mea,

Dar de fapt nu este-asa.




Statusuri pentru facebook nr.7:

Asta sunt,si n-ai ce face...Alta mami nu mai face...!!!




Statusuri pentru facebook nr.8:

Azi te-am vazutat cum ai plekat,

M-ai ranit, m-ai sarutat...




Statusuri pentru facebook nr.9:

dragoste la prima vedere....dk:((....e, acm mi-a trct:D....asa k ajtept baietzi DRAGUTZI la aparat;)




Statusuri pentru facebook nr.10:

#Ei bine, o fii el golan....dar golanu asta ma iubeste...:X




Statusuri pentru facebook nr.11:

suparare




Statusuri pentru facebook nr.12:

Chiar daca esti departe inimile noastre nu o sa se desparta niciodata!




Statusuri pentru facebook nr.13:

te-ashtept,......ca pe-un cadou cand n-am nici un motiv de-aniversare,

atunci, stiu,......bucuria-i muuuult mai mare!




Statusuri pentru facebook nr.14:

iubeste si vei fi iubit




Statusuri pentru facebook nr.15:

rucsacul iubirii oricât ar fi de greu, merita carat în spate toata viata.




Statusuri pentru facebook nr.16:

cool




Statusuri pentru facebook nr.17:

Cu cât iubeşti mai mult,.... cu atât rişti o suferinţă mai mare. Oamenii care nu iubesc deloc nu-şi prea dau seama ce ar putea câştiga sau pierde din această afacere, oamenii care iubesc prudent primesc în schimb relaţii cu capitalizare înceată, dar sigură,.... iar oamenii care iubesc năvalnic trăiesc, asemenea brokerilor sau jucătorilor profesionişti de poker, mai mereu pe culmi: când ale fericirii, când ale disperării.




Statusuri pentru facebook nr.18:

dragostea iti apartine, de la mn vei obtine ........nu doar iubire....... ci si fecricire de la Liviu 06




Statusuri pentru facebook nr.19:

iubeste, nu ai nimik de pierdut, chiar daca viata iti mai poarta pica....o sa-ti treaca, iubeste, gandeste-te ca va veni soarele si pe strada ta




Statusuri pentru facebook nr.20:

NU mai vreau sa aud cum plange sufletul tau

Ma doare, stii ca ma doare,cand te uiti spre cer

Acolo voi fii eu,aproape de tine mereu

Nu mai vreau sa aud cum plange sufletul tau

Ma doare,stii ca ma doare,cand te uiti spre cer

Acolo voi fii eu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu