Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Cant te-am vazut prima data,imi era tema sa nu ma indragostesc,..acum k te iubesk imi e teama sa nu te pierd, te iubesc mult si as vrea sa petreci tot restul vietii alaturi de mine......TE IUBESC




Statusuri pentru facebook nr.2:

imi e dor de tn, te vreau inapoi dar tu o iubesty pe ea eu te iubesk pe tn; m-ai iubit cu ceva timp in urma dar eu atunci nu te iubeam, acum eu te iubesc iar tu nu ma mai iubesti!




Statusuri pentru facebook nr.3:

In continuare crezi k totu` iti apartine .....Poti sa ai orice dar nu si pe mne ...




Statusuri pentru facebook nr.4:

de dragosteeeeeeee




Statusuri pentru facebook nr.5:

Cu sufletul ''ranit'' de fericire,

As dilata CLIPA pan' la nemurire!

Depinde de tine,....de noi,

Dac-o fii ''clipa'' de luni pana joi,......si mai apoi...!




Statusuri pentru facebook nr.6:

Mereu am incercat sa iti fac pe plak.mereu m-am straduit dar vad nu ti-a pasat! Nimik nu iti convine din tot ceea ce fac j pt tn st doar un nimeni..Dar nu my pot sa tac!!:(




Statusuri pentru facebook nr.7:

iubesc doua lucruri fine

trandafiru si pe el

trandafiru dimineata

si pe el toata viata




Statusuri pentru facebook nr.8:

Te Iubesc Te Doresc Eu Mereu Le Tn Ma Gandesc Iubirea Mea




Statusuri pentru facebook nr.9:

• Si cautai • CAutai • Te uitai in stanga • In dreapta • El nu era • Lacrimile nu se opreau • Dar acum? • De ce te prefaci ca nu`l mai placi? • Cand fardul ti s`a uscat pe obraz? •




Statusuri pentru facebook nr.10:

de suferinta




Statusuri pentru facebook nr.11:

nu deranja k vb q iubitu!!!!




Statusuri pentru facebook nr.12:

Ti-e foame, bea apa!....Ti-e sete, soarbe-ma pe mine !.......

.....E cea mai eficienta cura de slabire .




Statusuri pentru facebook nr.13:

de mesenger




Statusuri pentru facebook nr.14:

Iubirea nu tine cont nici de politica, nici de conditie sociala,nici de religii.......ea EXISTA pur si simplu !




Statusuri pentru facebook nr.15:

te iubesc enorm ....mersi ca existi




Statusuri pentru facebook nr.16:

Unele căsnicii se termină bine,.....altele.......durează toată viața !




Statusuri pentru facebook nr.17:

iubesc baiatul pe care nu il pot atrage, el e scump si dragastos, iar eu trista; dar mai e si mamos




Statusuri pentru facebook nr.18:

te iubesc, te voi iubi, pentru tine eu voi muri




Statusuri pentru facebook nr.19:

nu uita ca te iubesk nu uita ca te doresk tot ce spun e un secret pentru tine eu traiesk nu pot sa ma duk akolo unde lume nu-i shi tot ceea ce-mi zimbeshte esti doar tu)) =(




Statusuri pentru facebook nr.20:

Nu mai stiu ce se intampla cu mine dece oare sunt asa ametita decand teai despartit de mine vreau o noua viata langa o Iubire care ma iubeste nu ma lasa si pleaca dece oare mi-ai facut viata amara dece mai ales sa iti bagi joc de mine sti cand supar eu acum? Nu asa ca nu mai ma loa cu vrajala ca nu tine cu mine mai te iubesc si acum da sunt o proasta acum stiu ce sa fac sa iti dau Ig



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu