Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Moama cata ignoranta pe messu asta:O:O: trebuie sa va ignor si eu cu cate un "ignore"




Statusuri pentru messenger nr.2:

seamos siempre felis!...y todas las problemas se razolvan con el tiempo!




Statusuri pentru messenger nr.3:

In final nu conteaza anii ( exclud banii)....ci viata din anii tai.




Statusuri pentru messenger nr.4:

hai, capu' sus, ce daca te-a lasat .....lasa-l si tu pe el ...in indiferentza si suspine va fi si el candva ....




Statusuri pentru messenger nr.5:

Fara vicii am fi doar niste roboti!




Statusuri pentru messenger nr.6:

Cel `caRe se Uita La sTs asta e ca o Urzica: CresTe ` Peste`ToT ....`si Mushk :)):P VoT




Statusuri pentru messenger nr.7:

Toţi oamenii sunt trecători dar nu toţi trecătorii sunt oameni.




Statusuri pentru messenger nr.8:

Adesea o intentie curata,....face diferenta...




Statusuri pentru messenger nr.9:

Nu zii "hop" dupa ce ai sarit gardul,...ca mai sunt si altele...




Statusuri pentru messenger nr.10:

Nush cum se face k ideile cele mai tampite se materializeaza cel mai repede.




Statusuri pentru messenger nr.11:

E o munca sa te mentii frumoasa. Respect!




Statusuri pentru messenger nr.12:

bai nene, paste fericit !!!! IARBA DE PE PAJISTE CA E SANATOASA TUN ____::::::::::.............................:)):)):)):)):))=))=))=)))=)))=)))==))))==))==9




Statusuri pentru messenger nr.13:

Viatza mea e o cafea amara...ji tu ejti viatza mea!!




Statusuri pentru messenger nr.14:

expresii




Statusuri pentru messenger nr.15:

Cand muzele tac,....e nashpa!!!




Statusuri pentru messenger nr.16:

Gestul tau e-o picatura-n-tr-un ocean......dar fara el, oceanu-ar fii c-un strop mai mic !




Statusuri pentru messenger nr.17:

Elevii au intotdeauna dreptate,.... doar k nu li se da !




Statusuri pentru messenger nr.18:

ne-am indragostit ca naiba

tu de mine eu de alta;))




Statusuri pentru messenger nr.19:

« O vorba de pe strada o stiu toti ai mei;

Cele mai multe curve nu-s femei! »




Statusuri pentru messenger nr.20:

te iubesc si te ador ca pe topor:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu