Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Hai sa ne impartim lumea ....... luna mie, stelele tie.... oceanul mie. Pamantul tie ......... dar mai bn totul tie si tu mie...




Statusuri pentru messenger nr.2:

ne certam in fiecare zi...mdea mdea...da noi jtim kt d mhoolt ne iubim :X :X :X :X dci, o iubesk p fatah astah aja mhoolt :X :X :X ea e tot. TU ESTI TOT> TU ESTI TOT. cn jtie cunoajte. adik ana b. o iubesck p andreea. yeeee :* d la mykey :D




Statusuri pentru messenger nr.3:

iubirea s ceva care nu se atinge niciodata....dar pt cautarea ei merita sa alergi viata toata...




Statusuri pentru messenger nr.4:

m-ai privit,m-ai mangaiat,m-ai sarutat,mi-ai cantat

si fara sa vreau m-am indragostit

sunt nebuna dupa tine

te visez in noaptea grea

si ma gandesc de s-ar putea

sa te iau din vis mereu sa te strang la pieptul meu

sa ma iubesti sa te iubesc

niciodata sa gresim :X




Statusuri pentru messenger nr.5:

team iubit te voi iubii impreuna noi vom fii ingerasi indragostiti tot deauna fericiti




Statusuri pentru messenger nr.6:

te adorrr viatza mea bgd:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X......




Statusuri pentru messenger nr.7:

Voi inceta sa te iubesc atunci cand un pictor orb va reusi sa picteze sunetele unei petale de trandafir in cadere...:x:x




Statusuri pentru messenger nr.8:

cu tn viata mea oriunde as pleca deas merge sin desert nu ma ce sa regre




Statusuri pentru messenger nr.9:

cand vei sta in scara cu baietzi si fete sa-ti aduci aminte de cine lipseste:X:X




Statusuri pentru messenger nr.10:

Cand iti vad zambetul, lacrimile-mi curg caci nu e pt mine...dar acum sunt mai puternic si am realizat cum aceasta lume poate sfarama suflete...




Statusuri pentru messenger nr.11:

traiesc doar pt fericirea ta alfel la veata mea as renunta.nu vreau sa suferi pt mine vreau sa stiu ca esti bn si chear daca nu ati vad pasu vreau macar sa'ti aud glasu:*




Statusuri pentru messenger nr.12:

iubesc si sunt iubit,dar ce rost si folos mai are aceasta dragoste dak am pierdut pt totdeuna pers pe care o iubesc...I LOVE SO MUCH MY LITTLE PRINCESS




Statusuri pentru messenger nr.13:

Cel care iubeste sufera...Iar cel iubit isi bate joc...:(




Statusuri pentru messenger nr.14:

Când iubesti si esti iubit,atunki esti k adevarat.....ferikit




Statusuri pentru messenger nr.15:

O floare iti ofera tot ce are....




Statusuri pentru messenger nr.16:

Iubirea inseamna suferinta...sh cm multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca...:-*




Statusuri pentru messenger nr.17:

Te ubesk iubitu` meu scump si drag ... mereu langa tine voi avea parte de fericire si niciodata nimeni nu ma va putea desparti de tine ... Asa cum sunt te iubesc prea mult ... :X:x:X:x:X:x:X t besc Raul :X




Statusuri pentru messenger nr.18:

..........♥♥♥Dragostea e tot ce ramne dupa atatea vant si ploii cand inima♥ imi spune ca vom ramne doar noi doi...Dragostea e tot ce ramne ea ma aduce inapoi si vindeca durerea ce ne leaga pe amandoi........!!!!!!!!!........♥♥♥




Statusuri pentru messenger nr.19:

il iubesc si prostu nusi da seama




Statusuri pentru messenger nr.20:

u ma vrei eu te vreau dc nu st impreuna?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu