Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

dak vrei sa dansezi acum cu un baiat maine vrei cu o fata:))




Statusuri pentru messenger nr.2:

sa-mi sara basca daca te mint:)))))))))




Statusuri pentru messenger nr.3:

dak dai buzz o sa-ti cante dracii in struna




Statusuri pentru messenger nr.4:

Dragostea e ca atunci cand calci pe cimentul moale..Chiar daca pleci,urmele iti raman




Statusuri pentru messenger nr.5:

TrAIESTE FIECARE ZI ...K SHI KND AR FI ULTIMA;)




Statusuri pentru messenger nr.6:

am fite de top model ... fata de firma CHANEL ... VERSACE ma ridikt... D&G ma ajutat... NIKE mia spus adevarat... k nu sunt un om ratat




Statusuri pentru messenger nr.7:

papusica unicata din reviste copiata




Statusuri pentru messenger nr.8:

Infidelitatea este o crima...omoara tot




Statusuri pentru messenger nr.9:

Mess with the best, die like the rest...




Statusuri pentru messenger nr.10:

fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc si singur




Statusuri pentru messenger nr.11:

dragostea adevarata nu esueaza niciodata...ea trece peste fiecare obstacol




Statusuri pentru messenger nr.12:

Am visat,...m-am speriat ..dar am scapat!

Stiu ca-n vise n-ai cum sa te-neci, fiindca te trezeti inainte de-a muri. Cu realitatea-i mai greu.




Statusuri pentru messenger nr.13:

-cine,tu?...

si mai cum?

-doar atat.




Statusuri pentru messenger nr.14:

degeaba ai gasit tu drumul cel bun in viatza,....dak nu te shi grabeshti,....te calca-n picioare aia care vin din urma...




Statusuri pentru messenger nr.15:

gaseste-ti un hobby si nu ma mai stresa:)




Statusuri pentru messenger nr.16:

-Vere, hai sa-ti zic ceva.

-Ce?

-Maimuta e pe tanc , tancul e pe autobuz , cine e mai sus?

-Maimuta.




Statusuri pentru messenger nr.17:

Vreau sa las in urma viatza asta de rahat;..............chiar de nu-mi iese, mkar am incercat!




Statusuri pentru messenger nr.18:

Imi spui ca te pierzi in ochii mei...dar oare ...nu asa ii ziceai shi ei ??....decat sa iubesti si sa nu fi iubit gaseste-ti altu' simplu te vei indragosti mai mult decat poty crede e adevarat; shi eu ubeam un baiat si as fi facut orike sa fie al meu dar nu s-a putut; 'n skim' mi-am ales altul iar akum il iubesc mai mult decat viata mea :X:X:X:X:




Statusuri pentru messenger nr.19:

am fitze pt ca imi permit.!!. cv de obiectat?...ma gandeam eu




Statusuri pentru messenger nr.20:

Pune prostu’ sa cladeasca ceva si pune-l sa darame;.......vezi,....ce-i reuseste mai bine?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu