Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

°[~... fY La mOdA :-* ,DaR Fi dEmOdAtA , Fi dEsTeApTa,dAr pRoStUtzA :D...

TiMiDa dAr cU FiTzE,PrIeTeN DaR DuJmAn X( ...



InSeLaToArE DaR IuBiThOaRe:X !!! :P... ~]°




Statusuri tpu nr.2:

..bad people around u? ..best advice..fuck them all :)))




Statusuri tpu nr.3:

De nu ma lasi am sa ma jur sa cazi rapus de boala si nai sa bei futute-n cur nici apa minerala:)):)):))




Statusuri tpu nr.4:

aM BAUT SI BEAU MEREU bn bn nu mi greu




Statusuri tpu nr.5:

bla bla bla-prostii la numar:)):)):))




Statusuri tpu nr.6:

MesAj Ptr. toaTe fetEle:::drESatyy Pe frAyery;);););):))




Statusuri tpu nr.7:

elodio Da un buzz k vreau sa iti zik ca imi pare rau pt ca te-am omorat cioaca:))by(onitza_98)




Statusuri tpu nr.8:

hai grabestete incet sa intarzi la timp.......By MyTzA




Statusuri tpu nr.9:

...dute tare__vino turbo:)))...




Statusuri tpu nr.10:

esti o floare

esti un crin

esti parfumul cel mai fin




Statusuri tpu nr.11:

hai lasale naibi pt ca

ca de toate c***




Statusuri tpu nr.12:

EjTi O MiKa VrAjItOaRe Cn' t' SarUtA MoArE ..:| Un BaIaT Te'A SaRuTaT 7 ZiLe A OfTaT :)):X:X




Statusuri tpu nr.13:

cant la capsator




Statusuri tpu nr.14:

Iubita mea de dinainte

Tiam bat un pumn,

Tiam scos un dinte

Si regret,iubita mea

Ca nu tiam scos si o masea

Esti frumoasa ca o zambila

Cocosata ca o camila

Paru tau e coadada vaci

Cand te vad imi sare draci




Statusuri tpu nr.15:

''O MICA VEDETA PE O MARE PLANETA''.....*_*




Statusuri tpu nr.16:

ZaMbEsTe...MaInE s-Ar PuTeA sA fI sTiRb




Statusuri tpu nr.17:

alin si catalin se iubesc si se doresc ca 2 boi ce se numesc florin piedica le pune prosti cad peste nora ,nora il pupa pe alin iar alin ii zice i love nora

alexa iubi:




Statusuri tpu nr.18:

sunt foarte sexy..mascoti la un pepsi?




Statusuri tpu nr.19:

~...[MiNo_On3 K Se VeZi]...~

~...[Ai Reo_OsHiT Sa ImI CiTeShTy StS-o_O]...~




Statusuri tpu nr.20:

nevasta m-a certat ca m-am despartit de prietena ei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu