Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

Don't drink and drive....smoke and fly ^_^ by DyDy :P




Statusuri 2011 nr.2:

Invisible... Only loosers can see me.




Statusuri 2011 nr.3:

(̅_̅̅_̅(̲̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے http://www.statusuri.ro/




Statusuri 2011 nr.4:

am cititt ca fumatul dauneaza si m-am lasat de fumat, am citit ca alcoolu dauneaza si m-am lasat de baut, am citit ca sexul dauneaza si m-am lasat....de citit..:))




Statusuri 2011 nr.5:

Stiti ce urasc eu cel mai mult in viata asta, prostia si stiti dc... pt ca se raspandeste.




Statusuri 2011 nr.6:

Foaie verde, puishoor, tu dai buzz io dau ignore .

Vot dak va plk:)




Statusuri 2011 nr.7:

Love is a name

Sex is a game

Forget the name

And play the game




Statusuri 2011 nr.8:

O gaina si un kokos faceau dragoste in kos iar o fata si un baiat faceau dragoste in pat




Statusuri 2011 nr.9:

Gaina batrana face un ou pe saptamana si se lauda o luna....




Statusuri 2011 nr.10:

Noi suntm copii cuminti, spargem geamuri, rupem dinti.... si le spunem la parinti ca am fost copii cuminti :D vot pls




Statusuri 2011 nr.11:

Toti prietenii imi spun ca sunt handicapat ... Dar mama mi-a zis ca sunt special




Statusuri 2011 nr.12:

Criticul este un schiop care-i invata pe altii cum sa alerge.




Statusuri 2011 nr.13:

papusa tuturor .....jukaria nimanui[:X:X:X:X] larysa




Statusuri 2011 nr.14:

te-am ubit, te ubesk, te voi ubi.... :X:X:X ce faci mai? ai pus botu :)):)):)):=))?




Statusuri 2011 nr.15:

Are you german? why don't you visit Romania?...Your car is already there.




Statusuri 2011 nr.16:

i love boys, they're stupid




Statusuri 2011 nr.17:

ma-s baga intr-o relatie serioasa...dar nu stiu intr-a cui!!:))




Statusuri 2011 nr.18:

tu plangi eu rad ce a mai injuri in gand




Statusuri 2011 nr.19:

Te maturizei prea grew ...sa jtii k nuh sunt ma`ta s t iert merew;)




Statusuri 2011 nr.20:

acasa te vad, la scoala te vad, pe strada te vad,.... da mai da-te dq la o parte........



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu