Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

Zeul muzicii a dat din cap si a iesit rockul , a dat din maini si a iesit rappul , a dat din picioare si a iesit popul , si intr-un sfarsit s-a kkt si a iesit MANEAUA




Statusuri la misto nr.2:

nu'ti mai da atatea aere

stii k te fac din cuvinte, fraiere

cu-un cuvant de bag in boala si tu stii

stii k te fac din vrajeala smecherii....




Statusuri la misto nr.3:

Care betzi un ou?




Statusuri la misto nr.4:

bai opriti PLANETA vreau sa cobor m-am saturat de viatza asta ;) vote pls




Statusuri la misto nr.5:

ti-am dat putina atentie si acum te ridici cu pretentii?:))nasol:)):)):))




Statusuri la misto nr.6:

Decat sa beau si sa nu conduc mai bine fumez si zbor;)




Statusuri la misto nr.7:

Daca tot imi citesti statusu descifreaza ce urmeaza !

"foaieverdesolzdepesteuiteprostucumciteste"

:))=)):)):))=))




Statusuri la misto nr.8:

Cand ma fac mare vreau sa ma fac TZIGAN!!!




Statusuri la misto nr.9:

I'm for sale!!!




Statusuri la misto nr.10:

O femeie adevarata nu se culca cu un milion de barbati,se culca cu unul singur intr-un milion de feluri.




Statusuri la misto nr.11:

Draga, nu ma privi ca ura.. spui ca te iubeste, dar eu sunt mai buna... si inca ceva, papusa... e o diferenta maree intre mine si tine: eu nu am SANGE DE TARFA in mine..=] vott pllss:)




Statusuri la misto nr.12:

“uiTa`te atent ... nu InSiSteNt ...priVeStHE dAr nu aTinge ...tE pOt resPiNge ! viseaza ...dorEsThe ! DaR In REalitAte Nu Ma PoTi AtIngE!!””.”




Statusuri la misto nr.13:

Lasa'ma cu textele ce nu ma intereseaza. . .Lasa'ma cu lumea care nu ma agreaza;)




Statusuri la misto nr.14:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri la misto nr.15:

caut femeie cu port USB pt descarcari genetice de informatii




Statusuri la misto nr.16:

Stii care-i culmea prostiei? Du-te si uita-te in oglinda.




Statusuri la misto nr.17:

Esti Inteligent Daca Nu Crezi Decat Jumatate Din Ceea Ce Auzi...Si Esti Intelept Daca Stii Care Jumatate...




Statusuri la misto nr.18:

cine citeste si nu imi da un vot..




Statusuri la misto nr.19:

filozofie,...teorie,...

destine şi..... intestine;

chiar şi cele mai elevate spirite depind de proteine




Statusuri la misto nr.20:

Eu jmecher tu veRsatA, hai na Se iuBim O Data

Eu banDit Tu JmecHerita, hai SA ne Iubim O clipa:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu