Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

eram pe moarte!moartea mi-a spus sa ma dau jos ca sunt prea greu




Statusuri noi 2011 nr.2:

deschide ochii mari in viata/si crede doar ce se cuvine/si-ntinde mana doar acelor/ce crezi ca sunt la fel ca tine...




Statusuri noi 2011 nr.3:

telefonul meu jtie totoul despre mine..dak l-ai gasi te-ai uita in el??..




Statusuri noi 2011 nr.4:

sunt pe invizilil.....doar prosti ma vad




Statusuri noi 2011 nr.5:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri noi 2011 nr.6:

Fetele bune ajung in rai...fetele rele ajung unde vor ele...




Statusuri noi 2011 nr.7:

daca va e frica de sfarsitul lumii veniti in romania pt ca noi suntem cu 50 de ani in urma...




Statusuri noi 2011 nr.8:

Am fost arestat pentru port ilegal de frumsetze si trafic de inteligentza ...am fost nascut la cererea femeilor ...cand m-am nascut am fost scos la licitatzie si am castigat milioane de $, iar in momentul de fatza sunt printz al femeilor!




Statusuri noi 2011 nr.9:

If I don`t go crazy... I lose my mind !!!




Statusuri noi 2011 nr.10:

DND....Bunica la PC....nu da buzz ca se sperie




Statusuri noi 2011 nr.11:

E PrObLeMa Ta DaCa Nu Te InTeReSeAzA PrObLeMeLe MeLe [!!!!] [:P:x]




Statusuri noi 2011 nr.12:

Merg pe strada si ma gandesc la ce o sa mi se intample maine :P




Statusuri noi 2011 nr.13:

Iubi, cand intri pe mess da-ti 2 palme si iesi :))




Statusuri noi 2011 nr.14:

Steaua e echipa tare,

Nu e este una ca oricare!




Statusuri noi 2011 nr.15:

te iubesk

te doresk

da-te mha k glumesk




Statusuri noi 2011 nr.16:

Sunt Un Macho

Sunt Frumos,

Si Nu Sunt Deloc Fitos.




Statusuri noi 2011 nr.17:

Nu esti decat o marioneta .. si iti dai impresii .. esti " vedeta " :)) Ma faci sa rad .. esti chiar penibil :)) Daka te crezi irezistibil "




Statusuri noi 2011 nr.18:

Daca ai nevoie de ceva sunt aici,daca nu ai nevoie de nimic..tot aici sunt!!!




Statusuri noi 2011 nr.19:

Hai sa dam mana cu mana, Cei cu 4 la romana, Si cu 2 la geografie, Da-o'ncolo de chimie. Hai sa copiem vecine, Vino-ncoace langa mine, Da fituica la un loc, Amandoi sa avem noroc. Amandoi uram franceza, Amandoi uram engleza, Mate chiar ca ne framanta, Si diriga nu ne-ncanta. Unde-i unul nu-i putere, La suflat si copiere, Unde-s doi puterea creste si nota se mareste:D:D




Statusuri noi 2011 nr.20:

ce fata de impins vagoane aveti :D:D:D:D:D:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu