Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

sunt cel mai marfa uh esti cel mai nasol




Statusuri 2011 nr.2:

ce este pumnul?pumnul este partea de vorbire care iti rupe maxilarul si pune intrebarea mai vrei?




Statusuri 2011 nr.3:

Nu te-am obligat sa ma iubesti, ....nici sa faci gesturi prostesti!




Statusuri 2011 nr.4:

eu nu snt orice fetitza,eu snt fetitza de fitza,pe mne nu ma poti multumi cu orice...mie ori imi dai totul ori daca nu bye bye frate...




Statusuri 2011 nr.5:

Ma copiezi .. si ? Ce-ai rezolvath`!... O papusa cu o zdreantza e greu de egalat!

Imi iei stilul,textele ..…. Si stii dc?Vrei sa ajungi exact k mn ,da … n`ai sanse! … asa k M.A.R.S!”




Statusuri 2011 nr.6:

Cum am spus,....eu nu imit;...asa cum e, stilul meu e diferit ;)




Statusuri 2011 nr.7:

el: mai am o rugaminte la tine.

ea: TACI, MA!

el: Bine, n-o mai zik. Oricum era scurta si se termina in D*ck!




Statusuri 2011 nr.8:

daca esti femeie tare......fa-l sa-ti planga la picioare;)




Statusuri 2011 nr.9:

Numai oile pe mess, daca te-am sarit inseamna ca esti capra.....




Statusuri 2011 nr.10:

Pestele:hey, sunt un peste auriu, ce dorinta vrei sa-ti implineasc?

Copilul:peste, imi doresc sa pleci odata, ca stai in cale!




Statusuri 2011 nr.11:

cum omori un strut???? il chemi pe asfalt si il sperii ;)




Statusuri 2011 nr.12:

Nu te deranja sa ma deranjezi deranjatule




Statusuri 2011 nr.13:

tu ma saluti:)):)):))




Statusuri 2011 nr.14:

asta-i capra lui galeata,

s-o parcit si nu mai fata,

asta-i capra care-o vezi,

pe maini seara-i cu 3 iezi:))=))




Statusuri 2011 nr.15:

dc m-ai lasat, unde ti-am gresit...ai zis ca e prietena ta si pot sa-i spun orice =))=))=))




Statusuri 2011 nr.16:

fii ceia ce simti nu ce vor altyy




Statusuri 2011 nr.17:

Tatal tau e terorist ..........ca tu esty o bomba ......!!! ...by oana




Statusuri 2011 nr.18:

Dc imi citesti sts-ul?




Statusuri 2011 nr.19:

[^_^ ] Du-Te TaRe /:) ViN0 LeNtH^ ,pEnTrU mInE N^Ai TaLeNtH [^_^] by LiW ^:X




Statusuri 2011 nr.20:

Au pierdut bani si averi,

Si-au luptat din rasputeri

S-aiba ''copilu' '' carte,

Numai ca n-au avut parte;

..................................

A ajuns un derbedeu ,

Din primu' an de liceu;

Si le-a zis-o-acu' rastit:

VEDETI , SCOALA M-A TAMPIT !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu