Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

life is a name..

sex is a game

forget the name

and play the game




Statusuri cool nr.2:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri cool nr.3:

Va veni timpul sa vorbim din nou.. eu o sa rad de multe... tie o sa iti para rau ... :)




Statusuri cool nr.4:

Scot acidul din apa plata si dupa dorm tareeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!




Statusuri cool nr.5:

sunt fetitza rasfatzata... si de zdrente invidiata ;))




Statusuri cool nr.6:

O sa ma saruti, sau trebuie sa mint in jurnal?




Statusuri cool nr.7:

Curiozitatea ii impinge pe unii sa descopere America si pe altii sa asculte la usa.




Statusuri cool nr.8:

Cei cinstiti sunt inadaptatii societatii.




Statusuri cool nr.9:

Eshti delicioasa,....mai k ciocolata de casa,...

Norok k gandul nu ingrasha...




Statusuri cool nr.10:

Eu nu-s deloc tupeist,....incerc doar sa fac fata vremurilor.....




Statusuri cool nr.11:

te iubesc la nebunie ca pe draq la cutie:)).




Statusuri cool nr.12:

Heeei,...ziceam shi eo k shtii sa saruti,...nu te repezi k la atak!




Statusuri cool nr.13:

am citit ca tigarile dauneaza grav sanatatii.... asa ca m-am lasat de citit (̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅̅_̅_̅_̲̲̲̅̅̅̅̅̅ ̲̅̅_̅_̅_̅_̅()ڪے




Statusuri cool nr.14:

LIBER




Statusuri cool nr.15:

de fitoase

:*




Statusuri cool nr.16:

Nush ce respectii uh , eu respect alt nivel, nu oamneii ce in momente grele isi dau , Refresh la CARACTER;);):x:x:x




Statusuri cool nr.17:

deocamdata nu ma lasa mama,....apoi iubitul,.....da' vreau si io independenta!!!




Statusuri cool nr.18:

Ce,.......credeai k eshty synguru'?

Shi cand ai treaba,...sa faci iar bani,...eo ce sa fak???




Statusuri cool nr.19:

faine




Statusuri cool nr.20:

daca maine o sa mor,

de tine o sa imi fie dor,

te iubesc si te-am iubit,

uite, viata s-a sfarsit;

poate iti aduci aminte

cand mi-ai rupt mie un dinte

dar astazi nu mai ai ce

poate doar picioarele... :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu