Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Prietenii sunt construiþi genetic sã te rupã , sã te corupã , dar tot ei te ºi educã .




Statusuri pentru messenger nr.2:

``fiecare are drumul lui si stiu k al meu e unul norocos >:d si n`am nevoie de dragoste si amagire :)) ci de faima,putere si avere ;x




Statusuri pentru messenger nr.3:

.......i love you] ilove you ] de 1000 de ori




Statusuri pentru messenger nr.4:

era odata....lumea plina de oameni,...mai coborati ca mi-e cald...sh poate ne rsturnam...:))




Statusuri pentru messenger nr.5:

ma gandesc dar nu la tn,

te iubesc, dar nu pe tn ....

ghici pe cn?(tot pe TN)




Statusuri pentru messenger nr.6:

Crezi ca poti sa mergi cu spatele pe strada....mai gandeste-te ca sunt si pietre si te poti impiedica :))




Statusuri pentru messenger nr.7:

Daca focusatul pe niste probleme imediate ar atenua gravitatea celorlalte......as vrea ca in fiecare zi sa ma doara un dinte ( Doamne fereste!)




Statusuri pentru messenger nr.8:

Singuratatea m-a transformat in egoist.

Lasa-ma'n inima ta, sa vezi cum sunt de altruist!




Statusuri pentru messenger nr.9:

Eu vreau iubita,...nu menajera!

Desi,...am inteles ca iubirea-i efemera!




Statusuri pentru messenger nr.10:

Eu doar gandesc,.....nu vreau sa fiu vedeta,.....dar dak-o fii sa fie,.....




Statusuri pentru messenger nr.11:

Ce faci?.....Pai fak:)):)).....Cat e ceasu?....Pai e!.....Unde te duci?.....Pai ma duk:)):)):))




Statusuri pentru messenger nr.12:

El: O clipa de iubire,...o singura privire,...

Ea: Iti dau doua!

El: As vrea trei,...

Ea: Mai multe nu vrei?

...................

El: Las',...doar una.....




Statusuri pentru messenger nr.13:

.... in sfarsit,....am intalnit si eu o tipa perfecta,......pacat ca era ocupata cu asteptarea baiatului perfect!!!




Statusuri pentru messenger nr.14:

Du-te Tare, Vino Lent, Pentru Mine Nu Ai Talent, Nu-s O Fata Oarecare, Te Dobor Dintr-o Miscare

:X:));))




Statusuri pentru messenger nr.15:

...Sa planga "fraerii de baietzi" DE CE?

Poate de mila voastra ce-atzi ajuns,..

K nu santetzi d'alea in rama de pus!




Statusuri pentru messenger nr.16:

Cu cat ti-o doresti mai speciala,....cu atat e mai departe,.....ce mai,...fata morgana...




Statusuri pentru messenger nr.17:

Stiu ce fac ...si fac ce-mi place,.... dar..... ce sa faci cu libertatea daca n-ai minte si ce sa faci cu mintea, daca n-ai libertate?




Statusuri pentru messenger nr.18:

Tu-arunci cu pietre in iubirea mea?

Te crezi cu suflet alb, ca fulg de nea?

......................................

Pai, fir-ai tu sa fii de parasuta,

Sa vezi numa' bocancii mei in bot cum te saruta!




Statusuri pentru messenger nr.19:

nu e nici trist, nici funny si nici cool marfa,...

e pur si simplu asa, adevarat:

doar Ei-ai mei....

intotdeauna un cec in alb mi-au acordat.....




Statusuri pentru messenger nr.20:

Ce face un scotian cand i arde casa??? Da bip la pompieri



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu