Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

afara-i frig si innorat

si-n soba arde mama

bunicu-n pod e spanzurat

si eu ma tai cu lama

continuarea de o vreti add yo_jupanu09@yahoo.com




Statusuri de dragoste nr.2:

tiam dat un trandafir sa ma ti minte toata viata ta insemand iubire: azi dimineatza un inger mia soptit nu cred in vise ci in clipe>>...... alexia




Statusuri de dragoste nr.3:

iubirea nu se sfarseste niciodata,de fiecare data poti sa simti mai mult,pretuiesteo si ai grija de ea ,in viata pentru ca daca nu ai iubirea n-ai nimic mai mult!XXX****




Statusuri de dragoste nr.4:

te ube :X




Statusuri de dragoste nr.5:

we sa mor io nuj de ce uni scriu aici ca is vai de capu lor...fara suparare....citeam mainainte niste sts'uri.....si imi era rusine de rusinea celor care au scris.....we oameni buni nu toti sunteti "eminescu"......unele sunt bune dar altele is "tampite"rau




Statusuri de dragoste nr.6:

azii nu zambesc pentru k teai bestit in fata mea si k teai picurat cu gaina




Statusuri de dragoste nr.7:

DACA MA IUBESTI CU ADEVARAT DAMI UN BUZZ




Statusuri de dragoste nr.8:

Shi se juca q mintea ta ! .. __ Suna cam imposibil .. Dar era fatha care avea sa`ti vrajeasca inima.. Cu ochii ei .. priviRea senzuala !.. Parca n`ar fi fost realaa :O




Statusuri de dragoste nr.9:

Daca as fi o pisicuta as iubi un motanel,Dar asa sunt o fetita si iubesc un baietel!!




Statusuri de dragoste nr.10:

cannd vei citi acest album ku file mazgalite in care trec sperante mari si vise inplinite sa te gandesti ka in vitor viata e doar o clipa cauta so traiesti din plin asa cum iti este data ca toate in viatza vor ramane dar viatza nikiodata!!!!!!!!!




Statusuri de dragoste nr.11:

te-am iubit akum te urask




Statusuri de dragoste nr.12:

daca as fi o porumbita as iubi un porumbel dar asa sunt o fetita si iubesc un baietel.....




Statusuri de dragoste nr.13:

te iubesc dar nu am curaj sa iti spun " TE IUBESC"




Statusuri de dragoste nr.14:

nu mie rusine cum art dar poate nici tia si de aia vreau sati spun ca te iubesc




Statusuri de dragoste nr.15:

Ea NU the` MinTe..Ea NU the` RanesThe` ... Ea e SinGura Care the` IubesThe` ! Shi` CanD CeiLalTsi the` DezamaGesC .. e AcOlO pTr. TINE ! The` AsTeapTha` TaCuTha`..O iubesti...




Statusuri de dragoste nr.16:

mam indragostit lulea de un baiat din scoala mea




Statusuri de dragoste nr.17:

este viata mea inima mea fara el nu as putea trai




Statusuri de dragoste nr.18:

vreau sa-ti spun un singur lucru...te iubesc si te voi iubi mereu chiar dak tie nu-ti pasa de ce spun eu




Statusuri de dragoste nr.19:

de la un bip ajungi la o intalnire ,de la o intalnire la un sarut, de la un sarut, la o noapte de dragoste, ce zici imi dai un bip




Statusuri de dragoste nr.20:

Am Vazut O Fata Bruneta Versata ,Frumoas Mi-a Zambit Si Ma Cucerit...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu