Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

fite gesturi si ciuperci

tu nu stii nici sa ma ciupesti

esti baiat din buhaiesti

si cu nimic nu depasesti

tu o fata top model

cu chiloti si sutien

eu sunt fata de militean

chestii trestii... am si bnii

iar tu tipule

fii de 3 ori femeie si de 3 ori jettttttt!!!!!!!




Statusuri smechere nr.2:

te uiti ca prostu prin trecut




Statusuri smechere nr.3:

ViAtZa Mi-A ofERiT pUteREa de a iUbY.....tOt vIaTzA mIa LUaT spErAntA DE a tRaIi.....aM invAtAt cA perSoAnA dE LangA Mine sA o PrEtUIesC MaI mULt She Sa LuPt imPtrIVa TuTuroR SHE sA NE aPaRaM iuBIreA....




Statusuri smechere nr.4:

te iubesc multtt dar tu nu pe mine..../asa ca daka nu ma iubesti nare rost sa mai incerk/....dar dak nu mai incerk nu inseamna ca nu te iubesc...o sa te las putin si dupa acea o sa mai vedem.....te besk




Statusuri smechere nr.5:

Nu poti gasi fericirea....furando de la alti:(




Statusuri smechere nr.6:

nuti fie frik sa iubesti , nuti fie frika sati arati iubirea caci dak nu o faci sar putea sati pierzi tot ce ai mai scump in viata : CEL PE CARE IL IUBESTI




Statusuri smechere nr.7:

Sti ca te iubesc...Sti ca nu vreau sa umblii numai cu prieteni tai..Sti ca me frica sa te pierd...Dar tu continui asa...Si te ei dupa ei...Dar cnd nu voi mai fi...Sa te ei dupa Prietenii tai si nu dupa mine... By AleXx For Vio"O




Statusuri smechere nr.8:

Daca ma iubesti mi-o spui in fata....Daca ma urasti imi spui la fel...Daca vrei sa ma saruti,nu ziki nimik doar o faci...iar daca esti un prost..8-|..Mai bne tine-o pt tne:))




Statusuri smechere nr.9:

hmm :-j vroiai sa`mi faci un bine ..printr`un rau .:-j

nu te pricepi sa te faci uitat ..:-j




Statusuri smechere nr.10:

cineva mi-a spus ca ziua are 24 de ore ca o ora are 60 de minute ca un minut are 60 de secunde dar nimeni nu mi-a spus ca fiecare secunda fara tine e o eternitate.




Statusuri smechere nr.11:

IUBITHO CAND INTRY DATY DOUA PALME SI IESI AFARA




Statusuri smechere nr.12:

y love you FA.




Statusuri smechere nr.13:

'IuuBeAm sa ThE AdOOr,AcUm IuuBeSc sa The OmooR




Statusuri smechere nr.14:

Daca as fii o pisikutza..As iubi un motanel..Dar asa sunt o fetitza..si iubesc un baietzel




Statusuri smechere nr.15:

te iubesc si e tot ce mai conteaza....

peste lume si vorbe...

si faptele toate..

am aceleasi genduri

sa-mi fii o viata aproape:D




Statusuri smechere nr.16:

te iubesc pisicuta mea dulce ca pe o cicolata alba




Statusuri smechere nr.17:

cel kre te face sa plangi nu iti merita lacrimile iar cel kre ti le merita nu te va face niciodata sa plangi




Statusuri smechere nr.18:

M-ai am de scris, m-ai am de spus,mai am de pus ` `:(

Poze in rama cand totul se destrama` :-j

Privind spre viitor, trecutu-l pun pe rana..:-




Statusuri smechere nr.19:

te iubesc ma iubesti da cineva intra in inima mea imi pare rau




Statusuri smechere nr.20:

mi-am facut viata sa devina un calvar...numai ca sa te stiu aproape...mi-e frik k te voi pierde si pe tn si nu o sa mai raman cu nmk...am nevoie de dragostea ta mai mult ca oricand...astept sa-mi spui k ma iubesti mult ca sa ma pot simti multumita pt k am cedat atatea pt tn.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu