Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Odata te ador,odata te iubesc,odata te parasesc!!!




Statusuri smechere nr.2:

Citesc in ochii tai albastrii fericire si iubire...Nu te gandi nici un moment ca-mi sta gandul la despartire...Nu te gandi ca mi-ar trece prin cap sa te insel vreodata...TE IUBESC cum n-am iubit niciodata




Statusuri smechere nr.3:

iubesteti aproapele ca pe tine si iubeste dusmanu ca pe aproapele




Statusuri smechere nr.4:

te iubesc...te doresc...dar tu ma ignori orcind vreau sa iti spun asta...te iubesc....mada




Statusuri smechere nr.5:

te iubesc

te voi iubi

impreuna noi vom fi

ingerasi indragostiti

intotdeauna fericiti




Statusuri smechere nr.6:

te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc.... nuti mai zic ca tu stii deja :D :X:X:X




Statusuri smechere nr.7:

mergi cu capu'n jos,

fiindu-ti rujine q tn,

sti k ai gresit,

k m-ai perdut pe mn.



aq stai j te gandesti,

dak'n spate sa privesti,

dorul profund te apasa,

de dorul meu numai treci pe akasa.



iti pare rau de ce ai facut,

iti pare rau k mai pierdut,

eu iti spun doar 3 cuvinte,

k viata merge inainte.



nu plange k s-a terminat,

nu plange k eu te-am uitat.





a fost frumos dar astazi numai e,

ce-a fost frumos s-a dus .

si dak plec nu ma intreba de ce,

nu-ti dau nici un raspuns .

de la alexya pt:X:Xbebik meu skump auras:X




Statusuri smechere nr.8:

vreau sa sa ne impacam ca prea mult te iubesc si te rog sa ma ierti




Statusuri smechere nr.9:

chiar daca ai plecat vei ramane mereu in inima meaa..i miss you...




Statusuri smechere nr.10:

dragostea e k o sageata care iti face rani de foc ,sufera cel ce iubeste iar cel iubit isi bate joc




Statusuri smechere nr.11:

Alfabetul inepe cu A… numaratoarea cu UNU… supararea cu o LACRIMA… dragostea cu tine INGERAS :X:X:X




Statusuri smechere nr.12:

te iubesk

te doresk

mai du`te draq

k glumesc




Statusuri smechere nr.13:

Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte.




Statusuri smechere nr.14:

te iubesc te doresc si sa sti ca nu glumesc




Statusuri smechere nr.15:

nu sunt cum crezi




Statusuri smechere nr.16:

eu pe tine te iubesc tu pe mn ma iubesti noi ambii de iubim haide sa ne casatorim :)))=)))));))




Statusuri smechere nr.17:

spuneai de atatea ori ca nu iti pasa de lume sau de ce zicea de fapt minteai doar te prefaceai nu stiu ce s aintamplat cu tine spuneai ca ma iubesti doar pe mine dar nu nu cred ca a existat iubire cu adevarat eu te am iubit si pentru tine am suferit dar nu i nimic intr o zi si tu vei suferi eu nu te voi mai iubi voi gasi o persona care sa ma iubeasca cu adevarat dar sti ce doare m ai rau acum ar fi ca presimt ca intr o zi vei rade cu ea vei gluni iar eu voi suferi si sti ce ramane din iubirea asta care i ca un trandafir doar spini dar imi doresc ca sa iubesti si tu si sa nu fi iubit si atunci vei intelege cat de mult eu pentru tine am suferit




Statusuri smechere nr.18:

___________________vorbe__________vorbe care tot mai dor +++++-----------------vorbe spuse prea usor________mai poate fii ceva- ntre _____--------sunt doar iluzii-------___________




Statusuri smechere nr.19:

4ytutu




Statusuri smechere nr.20:

1000 sa te placa

100 iubeaca

10 sa te vrea

1sa te ia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu