Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

te yubesc atat de mult incat tias da inimioara mea




Statusuri smechere nr.2:

Sa nu ma antrebi iubitul meu,an lipsa ta daca mi_e greu[...]




Statusuri smechere nr.3:

Daca mai fii iubit si tu cum team iubit eu poate relatia noastra era sa continue si acum.




Statusuri smechere nr.4:

nu mai plange....ca va veni si o zi mai buna :X




Statusuri smechere nr.5:

I love I like you I need you I vrea tu

(scrieti asta unei fate sau baiat dar scrieti asa: I love I like you I need you si apoi scrieti ca pe net era cu tot cu I vrea tu dar ca ai sters-o din iubire pt el sau ea




Statusuri smechere nr.6:

stai un pik panaty dau pupik stay un pik pana te insel in pik:p:p:p




Statusuri smechere nr.7:

i love you si punkt




Statusuri smechere nr.8:

[;x] ToT ceea Ce faq ... Faq nu faq pentru tine sau pentru mine ... Ci pentru noi [;x] Te ubesk.`:X~~




Statusuri smechere nr.9:

CN MA IUBESTE O SA-SI DEA SEAMA K IS FRUMOS:*




Statusuri smechere nr.10:

ma intreb mereu ce usor mi-ar fi daca eu nu te`as iubi... tu ti`ai ales acum....mi`ai spus numai ramas bun ......... :(




Statusuri smechere nr.11:

o lacrima inghetata pe obrazul meu,nu are cine s-o dezghete...o inima zdrobita in sufletul meu nu are cine s-o rasfete...dorinte k u sa fii din nou al meu dar cine le asculta?...dorinte au fost,sunt si vor fi iar eu raman tacuta:(




Statusuri smechere nr.12:

eu sunt eu ,nu u sau el...eu o inving...scot sabia din teaca si strig:O SA CASTIG!!!




Statusuri smechere nr.13:

Cand voi muri sa nu plangi,sa imi atingi buzele pt ultima oara si sa nu uiti!!!Eu voi fii cu tine mereu chiar daca doar in vise,si te voi iubi mereu,ca sa fiu alaturi de tine mereu trebuie sa te gandesti la mine.\De la Radu pt Mariuca:X:X




Statusuri smechere nr.14:

azi n-am chef de status:D:D:D:D




Statusuri smechere nr.15:

te iubesk dar tu nu sti ca te iubesk

te doresk dar uh nu sti ca te doresk

te iubesk si te doresk

dar tu nu ma iubesti si nu ma doresti

eu vreau sa fi langa mine dar tu nu esti

tu esti viata mea

si te iubesk mult..........




Statusuri smechere nr.16:

Nu uita cea,ce mereu ai trait..IUBIREA,Nu ma uita pe mine eu care am fost prima ta iubire..Inca simt ceva nebuneste in mine pt tne,dar tu ai plecat si mai lasat pustiita,asa cum mereu am fost..Tu mi-ai dat speranta k daca vreau pot sa ajung la fericire!Un moment de iubire mi-ai dat ,dar tu acum de mine ai uitat:(..As vrea sa te vad in locul meu sa suferi mereu,neincetat,dar asta dak cumva se va intampla..Sa stii alinarea mea nu o vei mai avea..Dl CaMy Pt cuplul FeRiCiT AlEx aNd PaUla..sa nu uitati de asta comediilor..:P:))




Statusuri smechere nr.17:

cand am fost cu tine mam simtit bine acum ca ai plecat ma simt.....minunat




Statusuri smechere nr.18:

te iubesc la infinit




Statusuri smechere nr.19:

Doar pe mn tu ma vrei...

Se vede in ochi tai...

Se citesete dragostea in ei...




Statusuri smechere nr.20:

e adevarat ca tin la tn dar nu pot sa-ti zik e adevarat ca te iubesc dar trebuie sa marturisesk e adevarat ca te ador si vreu sa te iubesk



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu