Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

zambesc si gata de maine sunt alta nu mai sunt fata care plangea




Statusuri de prietenie nr.2:

te besk moolt si fara tn nu am putea trai!!!!




Statusuri de prietenie nr.3:

ne-am cunoscut aici,ne-am intalnit o data in 4 si apoi de revelion.nicicand nu am visat cat de mult pot insemna cateva ore petrecute cu un necunoscut intr-o noapte atat de magica.ceata iubirii m-a invaluit si de atunci eu ma gandesc doar la tine.tu oare ma crezi?lacrimile incerc sa la ascund sub un ras de multe ori prostesc.nu am crezut ca voi mai iubi cu aceeasi intensitate cu care am iubit candva...oare buzele tale le cauta pe ale mele?te iubesc alex. carmen




Statusuri de prietenie nr.4:

dragostea e dureroasa..pe deasupra si frumoasa




Statusuri de prietenie nr.5:

afara ninge thu esti akolo vino in casa sa-ti dau caldura inimiii




Statusuri de prietenie nr.6:

te iubesc plostutzul meu




Statusuri de prietenie nr.7:

chear daca iubirea nu va ramane mereu in inima noatra in sufletul meu v-a ramane scris ''TE IUBESK SHI TE VOI IUBI PANA VOI MURI''pwp la tn ubi:-*




Statusuri de prietenie nr.8:

te iubesc viorel esti tot ce am....




Statusuri de prietenie nr.9:

te ubesc mult de tot ubirea mea




Statusuri de prietenie nr.10:

de ai stii sami castigi increderea iti voi darui inima mea invata cum sa ma patrezi niciodata thu na'ai sa ma piesrzi...am stiut ca esti perechea mea vreau sa fac parte din viatza tah tbesck ..by ela pt marian tbesc moolt

~~:*:*:*~~




Statusuri de prietenie nr.11:

daca ma iubesti sunama la numarul de telefon 07...




Statusuri de prietenie nr.12:

T3 yub3sk, t3 dor3sk.....dut3 dr3q c@ glum3sk...




Statusuri de prietenie nr.13:

Ce mi-ai facut..?cum de-ai putut sa faci din mine CE N-AM CREZUT....sa te iubesc atat de mult eu niciodata n-am sa pot sa te mai uit :X




Statusuri de prietenie nr.14:

Adevarata dragoste n`are nevoie de cuvinte:X...




Statusuri de prietenie nr.15:

poti sa stergi aceste randurii dar te rog sa-ti fie mila de cuvantul TE IUBESC




Statusuri de prietenie nr.16:

AlInTa mA...IuBeStE Ma..sArUtA Ma...pAsTrEaZa Ma♥VrEaU Sa fIu iN vIaTa tA...Sh nU Ma mAi lAsA:X




Statusuri de prietenie nr.17:

Eu te iubesk si imi dores mereu sa imi cant iubirea as ocoli pamamantul intreg doar sati vad privirea...As trece munti as trece mari dak as stii k ele duc la tine:*:*:*




Statusuri de prietenie nr.18:

status plin de dor




Statusuri de prietenie nr.19:

Sunt k un inger fara aripi... fara speranta, si condamnat la suferintza si singuratate... :(




Statusuri de prietenie nr.20:

am o viatza de trait si doar un baiat de iubit:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu