Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

Ejti tubul meu de oxigen...te iubesc ji te voi iubi mereu ..




Statusuri de dragoste nr.2:

Nu PlAnGe Ca S-a TeRmInAt Ci ZaMbEjTe Ca S-a InTaMpLaT




Statusuri de dragoste nr.3:

Chiar nu jtiu ce sa intamplat...Eu te-am IUBITH...uh ai plkat...Am suferit..daR..te-am UITAT...




Statusuri de dragoste nr.4:

sa fii iubit inseamna sa iubesti la randul taw




Statusuri de dragoste nr.5:

stiu k o iubesti pe ea dar nu'ti dai seama k viata mea va muri odata cu plecarea ta




Statusuri de dragoste nr.6:

love is a game for two . :x




Statusuri de dragoste nr.7:

il ubesk mooolt dar el nus da seama :))




Statusuri de dragoste nr.8:

Atins de dragoste, orice om devine poet!




Statusuri de dragoste nr.9:

as vrea sa cred

sa pot visa

sa te aduc de parte mea

as vrea ca timpul sa-l opresc

sa-ti spun defapt ca TE IUBESC!!!!




Statusuri de dragoste nr.10:

trenul a plecat... si se scurge pe sine...adio iubire...dar ramai cu mine... :((




Statusuri de dragoste nr.11:

daca lumea nu are loc de mine....................sa se anghesuie nu-mi pasa




Statusuri de dragoste nr.12:

Cee tare >D




Statusuri de dragoste nr.13:

Ce frumos a inceput totul..cand ne-am cunoscut eram parca o completare unul pt celalalt..eram f buni prieteni. Apoi tu te-ai incapatanat sa ma faci sa te iubesc la inceput un pic apoi mai mult si in cele din urma ..nebuneste.ma gandesc la tn toata ziua in fiecare ora , in fiecare minut..in fiecare secunda. timpul petrecut impreuna mi-a schimbat viata total..am cunoscut iubirea...am inteles acum ce inseamna sa iubesti cu adevarat..Uneori am impresia ca plutesc ca nimik din jur nu conteaza pt ca tu esti aerul meu mi-ai redat tot ce uitasem ...sau nu vroiam sa vad. Imi dai o stare de fericire permanenta cand sant cu tn totul prinde viata ...acum totul s-a prabusit...a apus soarele. Nimik nu mai conteaza ..inima mea e pustie, nu pot adormi ..te am mereu in gand. Nu pot sa-nteleg de ce s-a terminat un vis asa de frumos ..nu ne-a fost dat sa fim impreuna. Viata a ales pt noi drumuri separate..am fost invinsa de destin..practic am murit..nu mai vreau nimik din lumea asta astept poate in alta viata vom fi impreuna. Simt ca innebunesc..mi-e frica simt ca o i-au razna nu mai am pofta de viata tot ce fac e inutil nimic nu ma intereseaza nu am pt ce trai ...astept viata cealalta daca exista poate acolo vom avea sansa de a fi impreuna..




Statusuri de dragoste nr.14:

....lOve...




Statusuri de dragoste nr.15:

iubestel pe cel mai urat dintre frumosi:)))




Statusuri de dragoste nr.16:

am invatat sa plang,am invatat sa iert dar nu am invatat sa spun ceea ce simnt pentru Tine .TE IUBESC !!!




Statusuri de dragoste nr.17:

Nu poti merge departe, dar poti visa mereu!:)




Statusuri de dragoste nr.18:

ce frumoasa ii viatza cand dtay si te gandesty la baiatul drag pe care il iubesty...:X:X:X




Statusuri de dragoste nr.19:

Zambetul tau ma rasfata..Ma aduce din nou la viata..inima ta bate langa a mea sh acest lucru nimeni niciodata nu il va putea lua orice se va intampla dragostea o vom pastra :x




Statusuri de dragoste nr.20:

!!care vreea id !!:D:D:Dsweet_girl_ela9!!baieti:P:P..=:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu