Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

iubeste pe cine iti spune inima daca nu o asciulti si nu faci ca ea o sa te doara tare mult inima daca nu iti spune inima nimic o sfasii in bucati




Statusuri haioase nr.2:

iubeste-ma azi ca yo maine nu te mai iubesc




Statusuri haioase nr.3:

foarte faine pfff nam ce zice:P:P:P:P:P:p




Statusuri haioase nr.4:

Nu conteaza cu adevarat ce ai in viata, ci pe cine ai alaturi cand treci prin ea.




Statusuri haioase nr.5:

nu exista femeie de care sa nu iti amintesti fara tristete...........




Statusuri haioase nr.6:

e mai bn sa suferi din dragoste decat in lipsa ei




Statusuri haioase nr.7:

Mesaj catre rai:...Trimiteti alta ambulanta ... aceasta nu mai face fata




Statusuri haioase nr.8:

eu sunt o fat tu esti un baiat vino langa mine sa-mi arati ce pari. . . esti un barbat sau o gaina . . . scrie akum pe o hartie !!!! :X




Statusuri haioase nr.9:

rad cu tine si glumesc,doar pe tine te iubesc..,nu iubesc pe altcineva decat pe frumoasa mea,..o ramai, ramai la mine ..doar pe tn te iubesc frumoasa mea de aur si de pret..




Statusuri haioase nr.10:

Ai aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul, nu am uitat primul sarut caruia inca ii mai simt amprenta ...




Statusuri haioase nr.11:

Te iubesc...dar nu e de ajuns...trebuie cv mai mult...totusi cred ca mai mult de atat nu pot spune:Te iubesk:X:X:X"




Statusuri haioase nr.12:

il iubesc dar prostu nu isi da seama




Statusuri haioase nr.13:

daca 10 pictori tear vedea toti ar spune uite frumusetea mea si te-ar picta dar tu esti tot ubita mea...




Statusuri haioase nr.14:

Era odata..o insula unde traiau toate sentimentele: bogatia,tristetea,orgoliul,conasterea si Iubirea!...Intr-o zi se aude k insula se va scufunda.Toate sentimentele isi luara navele si plekara..numai iibirea ramase. Aproape de scufundare iubirea ii zise bogatiei,care trecea cu nava sa plece:-Bogatie ia-ma si pe mine!..-iMI PARE RAU nu pot sa te iau aici e prea mult aur..o sa mi-l furi!..APOI INTREABA orgoliul,acesta ii raspunse:aici e prea frumos,ca sa strici tuh totul!..SI INTREABA si tristetea.Si ii ii raspunde:- nu pot aici sunt trist..as vrea sa fiu singur!..Apoi vine un batran care o ajuta sa scape. iubirea era atat de fericita incat numai avea cum sa il intrebe cn e..si intr-o zi intreaba cunoasterea: Cunoastere cn e bataranul care m-a salvat?..- este timpuu!!..-sI,DE ce m-a salvat?-Pt k doar timpul este capabil sa inteleaga ce importanta este iubirea in viata:X




Statusuri haioase nr.15:

Te'am iubit...dar n'ai crezut in mn....ti'am redat in vis ceea ce nu ai vrut sa crezi in realitate dar nu ti'a fost de ajuns.Acum...cand iti dai seama ce ai pierdut..vrei sa dai timpul inapoi si sa imi redai realitatea printr'un mare sentiment:IUBIREA!!! de la Andreea pt Ionut!




Statusuri haioase nr.16:

Ai 90 de ani; peste inca 10 ani poti sa zambesti. Degeaba ca esti stirb




Statusuri haioase nr.17:

Se spune ca in Rai ingerii au cate o aripa ,o mana,un picor,un ochi...etc....De aceea noi tb sa ne cuplam pentru a forma un INGER COMPLET:X:*:X




Statusuri haioase nr.18:

RuXy




Statusuri haioase nr.19:

ce prost esti...m-ai parasit ptr alta...akum iti dai seama ce fel de fata e si ma vrei inap0i ..zici ca sunt fata de nota 2000...si ca iti sta bine cu mine...dar o veste pentru tine...fa la fel ca mine si uita-ma[;)]




Statusuri haioase nr.20:

daca te desparti lasa el o sa vina in apoi si o satiti zica te iubessssssccc



Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu