Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Iubirea este atunci când sufletul începe sã cânte ºi florile vieþii tale înfloresc singure




Statusuri iubire nr.2:

lo amo pero el tonto no se eda quenta




Statusuri iubire nr.3:

As vrea sa fiu o floare pe care so mirosi, as vrea sa fiu si lacrimi in ochii tai frumoosi, as vrea sa fiu pamantul pe care tu pasesti, as vrea sa fiu eu insumi, as vrea sa ma iubesti;x




Statusuri iubire nr.4:

Iubirea.........ce rost are sa iubesti daca nu esti iubit




Statusuri iubire nr.5:

Daca timpul care trece

Te va face a ma uita

Lasa lacrima sa cada

Pe iscalitura mea




Statusuri iubire nr.6:

ce trebuie sa mai fac sa ati arat cat te iubesc sau tu ai deja pe alcineva? as lua luna si pamantul pt tn as opri vantul inima ti-as darui dak tu ma vei iubi:X.................by chryss_u96




Statusuri iubire nr.7:

eu te iubesc si imi doresc mereu sa imi cant iubirea ..... as ocoli pamntu-ntreg doar sa-ti vad privirea.....as trece munti as trece mari dak as stii k ele duc la tine...o clipa langa tn nu-as putea so uit iti juc ca nui iubire e putin mai mult....as fi eu vocea ta de nu-ai putea vorbii ti-as fi si bucurie ca sa poti zambii!!!




Statusuri iubire nr.8:

Te iubesc ca pe mine... ma iubesti ca pe'un caine Si chiar daca plang nuti pasa?




Statusuri iubire nr.9:

!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''....




Statusuri iubire nr.10:

I love you and do not want to lose you ... you're the only one who can make me smile and feel that love is real




Statusuri iubire nr.11:

Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... v-a lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU V-A PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista




Statusuri iubire nr.12:

te iubesk george..dar pe tine nu te intereseaza..pt k iubesti pe alta...




Statusuri iubire nr.13:

Toate trec.. Nimic nu ramane.. Ce e azi, nu va fi maine... Insa... Cand tu imi vorbesti, durerile se vindeca.. Ranile- mi dispar.. Iar eu, Te IUBESC iar...




Statusuri iubire nr.14:

Nu Ai Fi CrEzUt Ca o Sa Te IuBeSc , Nu Ai CrEzUt Ca O Sa Ma IuBeStI,DaR AcUm SuNtEm ImPrEuNa Si NiMeNi Si NiMiC Nu o Sa Ne DeSpArTa




Statusuri iubire nr.15:

iubestema sau uitama




Statusuri iubire nr.16:

Tot ce am avut pe lumea asta ai fost tu! Acum ca ai plecat nu mai am nik Dar tot astep un mik raspuns Poate ca inca niki tu nu m`ai uitat Intre noi a mai ramas o prietenie Dar vreu mai mult de atat Tu nu sti cat am suferi si am plans dupa tine Tu nu sti niki,nu sti ca eo te`am ubit NU sti cat am suferit .am suferit enorm dupa tine dar acum am ramas fara nimik tu erau totul pentru mine dar ai preferat`o pe ea......cand iti va fi dor de mine am sa fac la fel cu tine cum ai facut tu cu mine m`ai lasai sa plec ..m`ai lasat sa plang..m`ai lasat sa sufar dupa tot ce am facut ..m`ai lasat ingandurata...m`ai lasat dingura..nu mai am nevoie de tine GATA...am terminat..daca eo pt tne nu am contat ...




Statusuri iubire nr.17:

iubirea e ca o femeie virgina




Statusuri iubire nr.18:

te iubesc dar tu nuti dai seama




Statusuri iubire nr.19:

If she's starin 'at me,




Statusuri iubire nr.20:

Tu esti Inima si Sufletul Meu....Toate acestea nu valoreaza mai mult de un leu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu