Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

LIFE IS A GAME....BE THE WINNER




Statusuri de prietenie nr.2:

tra la la...




Statusuri de prietenie nr.3:

ai fost langa mine cand m`am cretata cu sotia .. ai fost langa mine cand am facut accident .. ai fost langa mine cand ma muscat un caine turbat .. ai fost langa mn cand mi`ai varsat cafea foarte fierbinte pe haine .. da` mai dute`n colo ca tu`mi porti ghinion




Statusuri de prietenie nr.4:

(Vin la tine pe-n serat si iti aduk un buchet de trandafiri) Stai si asteapta cu bani aia pot sa imi ia un hamburgher:P:P:P:fa




Statusuri de prietenie nr.5:

ba nu stiu dc ma invidiaza uni probabil ca sunt prea prosty oare




Statusuri de prietenie nr.6:

ma pish...dnd




Statusuri de prietenie nr.7:

poate nu sunt o prietena buna dar sunt o dusmanca perfecta:d:d:xcryssy:x




Statusuri de prietenie nr.8:

Doamne -ajuta pe cei cu mintea pustie




Statusuri de prietenie nr.9:

te iubesc:X..nu ma crezi?..dute draqu ca glumesc:P=))




Statusuri de prietenie nr.10:

esti frumoasa ca zambila cocosata ca camila parul tau e curul vaci cand te vad ma apuca draci




Statusuri de prietenie nr.11:

-=[DnD]=- SorteZ nisIp ....m-am apucat de asta de cand aud culori..mai nou vad suntete..:-ss>:)




Statusuri de prietenie nr.12:

Te sarut in scris,te sarut in vis,te sarut in gand....da-n realitate cand ....!!




Statusuri de prietenie nr.13:

Astai stilul meu recent...____...nu mai fitze sh talent...___...




Statusuri de prietenie nr.14:

Adu-ti aminte de ziua de odihna,ca sa te culci!




Statusuri de prietenie nr.15:

Sometimes love is a beatiful angel,and sometimea shi's a diavol...




Statusuri de prietenie nr.16:

te stiu de ani de zile..decand erai doar un rural,degeaba ti-ai luat BMW ... tot mirosi a personal :)))




Statusuri de prietenie nr.17:

/̵͇̿̿/̿̿”̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ̿




Statusuri de prietenie nr.18:

ce status tare am:)):))




Statusuri de prietenie nr.19:

Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria ta valoare




Statusuri de prietenie nr.20:

Scriu un sms:Cf,Ana ma suni?hai ca am chef sa vb cu tn>:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu