Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

banii nu cumpara fericirea dar iti cumpara o blonda




Statusuri de prietenie nr.2:

m-ai deranjat,nu ti-am raspuns,ai insistat,ai si *zburat*mwhahahaha




Statusuri de prietenie nr.3:

grabeste-te incet...




Statusuri de prietenie nr.4:

Sick my duck




Statusuri de prietenie nr.5:

bre.... yo-s membru de onoare al Asociatiei Nationale de FRECAT MENTA....




Statusuri de prietenie nr.6:

Nu doresc sa reprezint totul pentru oricine, ci as dori sa insemn ceva pentru cineva anume.




Statusuri de prietenie nr.7:

te-am visat dintotdeauna si mereu n-am incetat sa te visez, dar kand te-am cunoscut mai bn mi-am dat seama ca nu esty u cu adevarat, ci altul care seamana cu tn.!!




Statusuri de prietenie nr.8:

de ce tine o blonda un cutit in masina???.... ca sa taie curba:))):))




Statusuri de prietenie nr.9:

- Папа, папа, а кто это там в углу -

лохматенький... с красными

глазками... всю ночь сидит? - Не

бойся, малыш... это же наша мама

в одноклассниках....




Statusuri de prietenie nr.10:

Stii cum e cu facerea de bine,....si parca n-as da pasarea din mana pe cioara de pe gard!




Statusuri de prietenie nr.11:

Ptiuuuu,..... nu ma atinge,....piei!

Nu vreau sa mor prost,....lasa-ma asa nebun cum is!




Statusuri de prietenie nr.12:

De-o fi sa mor

Sa nu ne mai intalnim

In gropa mea sa arunci un trandafir

Tarziu de tot cand u ma vei uita

Doi morti dintr-un mormant

Te vor striga,

Va plange atunci

Intregul cimitir

Iubirea mea

Si micul trandafir

:x:x:x:x:x:x:x:x:”>:”>:”>:”>:”>:”>




Statusuri de prietenie nr.13:

Nu pot sa cred cand spui k te-ai saturat ... O mika greseala si deja nu mai vrei sa te impaci... Ce conteaza? O mika greseala :( ... Daca crezi toate prostiile ... E normal, si eu m-am saturat ;) N-am ce sa iti fac! Traieste-ti viata, si s-a terminat!




Statusuri de prietenie nr.14:

sunt o fata cu tupeu si fac numai ce vrea muschiu meu!




Statusuri de prietenie nr.15:

Era o data ca-n povesti, era da, va sa zica,

Din rude mari imparatesti, o prea misto gagica;

Si era una la babaci si mandra haimanaua,

Avea un spate, niste craci de te-apuca damblaua;




Statusuri de prietenie nr.16:

PRIETENIA e un lucru pe kre tarfele nu-l pot avea!!!




Statusuri de prietenie nr.17:

frumos nu esty ..cool nu esty..dar cu draq esty....?




Statusuri de prietenie nr.18:

ma implic sh.......nu ma complic.....zic k tn sh.........fac k mn;)




Statusuri de prietenie nr.19:

doamne de cand ma gandesc la statusul asta




Statusuri de prietenie nr.20:

mam nascut sa joc pervers

dar nu sunt pe interes

sunt mik dar sunt versata

de toate invidiata

ochii caprui sh piele fina

pentru tine sunt regina..:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu