Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

1)ma joc cu talente,si cu fite, sunt printesa intre fetite...







2)Am fite de la Paris, sunt printesa ca din vis , am pigmentul colorat si sclipesc ca un diamant...









3)fite, gesturi si tupe asta e talentul meu, pe ecran da foarte bine o printesa asa ca mine, stiu sa-nvart totul in loc,dobor prostii dintr-un foc.....









4)sunt shy doolce si amara,depinde de vrajeala~~sukarime si talent,dobor orice clasament~~diamant adevarat,exemplar unikt~~









5)''~vrei sa fii stilata...ACCEPT,RESPECT...dat n-ai clasa sa stii...exagerezi,meditezi...incerci sa ma COPIEZI''~













“[♥]Dacaa`soont subiekt d Barfa`Tu cretinoo esTy oo tarfa`[♥””









(*)Le pui conditzii , la totzi care t vor Uite-te dar nu atinge , si uite-asa tu ii omori Fermecator , ai un zambet criminal Si fundu' ala ar trebui sa fie ILEGAl Este extraordinar mersu' ala intepat Iese din normal mersu' ala elegant Stii prea bine , la tot ce ma refer Graviteaza toti in juru tau fara vreun reper Ash vrea sa-tzi cer, sincer un autograf, semneaza Domnïshoara care te-a dat peste cap !









Mersul meu de scena… Te baga in dilema… Vorbesc ca O profesoara… cu un cuvant te bag in Boala… pozez pozitzii proprii… iar voi TARFELOR da-ti Copy







M-am nascut sa joc pervers pe sistem periculos,sunt micutza si versata si de multzi invidiata. Ochii verzi si pielea fina pentru el sunt o REGINA









k tine intr-o zi vad 10,stilul tau ma lasa rece…nu esti primul kre inceark q vrajeala sa ma fak…din grupul pustoaicelor…tu te-ai dat la SEFA LOR









recunosc, m`am prefacut... Dar am ajuns unde am vrut... ...Shi am tacut knd am plecat....shi am zambit k a meritat !”;););)”







Merg incet inspir talent c-am venit din occident ca sa strig in gura mare"copia" n'are valoare





Asta-s eu si n-ai ce face….mami alta nu mai face





"? Plina de Idei pentru o iesire din Banal,acea Copila cu Acel Ceva Special...Buna sau Rea,Dulce sau Amara,raman ORIGINALA"?"





___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!]~[:*]~[]___







Azi e unicat, maine e copiat, dar niciodata egalat…





Are numai 15 ani si nu stie c simte. . Astazi te iubeste, maine te minte...Dar nu incerka s`o schimbi. Asa e ea ! Dk e a lui, nu poate fi si a ta





In ambitia mea vorbeSti cu ea Da stai aja k nu e aja ! Jura`te pe mama ta k nu mai ai drag d mne Sh k stai cu ea doar din iubire.. Nici nu sti ce sa mai ziki,k sa ma oftiki .]\"





Ma urasti?



Problema ta!



Ma copiezi?



Nu`mi ajungi nici pana la picioare!



Ma iubesti?



Ce bine...si eu pe tine!



Un sfat?



Nu te lua de viata mea!



Te`am amagit?



Scuze,n`a fost cu intentie!



Te`am insultat?



Foarte bine,meritai!



Te`am jignit cand nu era cazul?



Iarta`ma!



Ma invidiezi?



Incearca sa fii mai bun daca poti!



Ce fac cu viata mea?



Ce vreau!



Ai zis ce`ai vrut?



Ai sa asculti si ce nu vrei!



Vrei sa te multumesc?



N`o sa ma schimb niciodata!



Rea?



Cu cine merita!



Ti`am zis ca te iubesc?



Am fost sincera!



Bunul meu simt?



Depinde de al tau!



Copilaroasa?



Da,pentru ca asa vreau!



Matura?



Cand vreau!



Prietenii mei



Cei mai tari oameni



Vrei sa-mi fii prieten?



Demonstreaza-mi ca meriti



Te urasc



Mi-ai dat motive



Falsa



Doar cu unii



Te deranjez?



Iarta-ma, dar chiar nu-mi pasa





fiecare lucru isi are vremea potrivita si fiecare clipa isi are nebunia-i de-o clipa





I’ll never stop believing...





Simplă în cel mai complex m0d,timidă cu un tupeu fantastic,energică într-o lene n0t0rie,zăpăcită în cel mai serios m0d,0ptimistă în cel mai pesimist m0d p0sibil,rea dar totuşi bună!





SUFLET | de` Copil, | LACRIMI | de` adult Sh` esentZa tare, aSta e | FetitzA | Care te-a ridiCat | MEREU | in piCioare





Poate dragutza,poate o scorpie,poate urata,poate frumoasa,poate nebuna,poate serioasa.poate EU!ce unii au si nu stiu sa pretuiasca,altii cauta si ar da orice sa aiba!""





Mi-e dor de ...nu mai conteaza. OoRgOoliul meu nu se mai pateaza!





I don't like to be bad I'm just tired to be nice





Nu sunt` o papusha` de portselan`! Dar stii bine cand vreau pot sa te am`





"~DuLcE SaU AmArA,CuMiNtE SaU VuLgArA,SuNt o FiInTzA RaRa ShI RaMaN OrIgiNaLa!~"





Am un talent nativ.Să folosesc un zâmbet pe post de sedativ!





Figuri,fiţe şi talent,asta-i stilul meu recent!





Viata e scurta,incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi necontrolat si nu regreta nimic care te face sa zambesti!



Mii de voci in capu` meu imy spun :''Heyy !Incearca sa te aduni !''..Si promyt din Nou,$a nu mai cred in promisiuny!




Statusuri noi 2011 nr.2:

Poate am aere'n cap..asta e doar problema mea..nu poti sa ma suporti..asta e doar problema ta...nu ma cunosti...nu mai comenta..ai grija d viatza ta...nu d a mea”




Statusuri noi 2011 nr.3:

te iubesc in stil gabana ca esti dulce ca bomboana , te iubesc in stil versace ca baietilor le place ,te iubesc in stil chanel k sunt dulce eu d fel ...te iubesc in stil armani ca sa moara toti dusmanii




Statusuri noi 2011 nr.4:

dute tare vino lent pentru mine n-ai talent




Statusuri noi 2011 nr.5:

pt moment, abonatul nu poate fi contactat.reveniti!




Statusuri noi 2011 nr.6:

dragostea = batai de inima pentru dureri de cap




Statusuri noi 2011 nr.7:

Cand poti iubi de ce n-o faci?

Cand poti vorbi de ce sa taci?

De ce in loc sa razi tu plangi?

Cand e sa stai de ce tu fugi?

De ce disperi cand poti spera?

De ce sa pleci cand mai poti sta?

De ce urasti cand poti iubi?

Cand esti chemat de ce nu vi?

De ce sa cazi cand poti zbura?

De ce urasti cand poti ierta?:X




Statusuri noi 2011 nr.8:

...Ma uit la soare te vad pe tine,ma uit la luna te vad pe tine ,ma uit in departare ...te vadpe tine!

..... Da mai da-te odata din fata mea! :))





Plzz vot




Statusuri noi 2011 nr.9:

Fac cinste...plateste vecinul!!!




Statusuri noi 2011 nr.10:

CiNe Nu Ma SuPoRtA....sa Ma SuGa..UNEORI UN PICIOR IN CAP ITI SPUNE MAI MULTE DEKT 100 DE CUV....by Bria Iulia




Statusuri noi 2011 nr.11:

Nu te pune cu idiotii....Te vor cobori la nivelul lor si te vor bate cu experienta...;)




Statusuri noi 2011 nr.12:

in caz ca`mi place ursuletu tau de plush mi`l dai sa`l f^t?




Statusuri noi 2011 nr.13:

Suna-ti prietena, s-ar putea sa fie cu mine :)




Statusuri noi 2011 nr.14:

NU SUNT MISOGIN!!! Sunt sigur ca femeile sunt egale..... intre ele.




Statusuri noi 2011 nr.15:

mare ti-e gradina Doamne, poarta ti-e descisa,... iar prostii sar gardul




Statusuri noi 2011 nr.16:

Je m'appelle Vasile Mura,je veni de la padura,je gasi nevasta-n pat se randevous cu alt barbat.Quan je prepare ciomagu,mon ami sarise gardu,il tombeau dans la urzici,sur son cur numai basici.:)):)):))(DANY KAZOO)




Statusuri noi 2011 nr.17:

Noi suntem copii cuminti

Spargem geamuri, rupem dinti

Obicei de la parinti!! =))




Statusuri noi 2011 nr.18:

unii plang dupa ce au fost parasiti de pers. iubita....nu shi eu, pt ca sunt egoista, mie imi pasa doar de mine...in fine; eu fac bine ca nu plang dupa tine:X:X:X




Statusuri noi 2011 nr.19:

Snt o fata c` talent !:>c` un caracter perfect ... cu impresii si cu fitze cand vb s-ati iei notitse eu stiu sa ma fac iubita ...hai fa pashi sh gura mika... de ma pui la incercare ... te dobor dintr-o miscare...eo am gesturi sh tupeu asta etalentu` meu !:x




Statusuri noi 2011 nr.20:

Imi place ca noi 2 ne potrivim in gusturi!Si tie iti place d mine si mie tot de mine:P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu