Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

sec fetelor ca plecam




Statusuri de prietenie nr.2:

iubeste-ma sau lasa-ma sa plec

alinta-ma sau uit-ma te rog

de iubirea mea tie nu-ti mai pasa

de nu mai simti nimic

atunci te rog ma lasa



sa ma pierzi iti este greu

dar tot ma ignori mereu

nu ma dai nici nu ma iei

nu inteleg atunci ce vrei




Statusuri de prietenie nr.3:

Te iubesc, sa moara mata:)




Statusuri de prietenie nr.4:

dulce sau amara,draguta sau vulgara raman originala




Statusuri de prietenie nr.5:

■Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fata casei? POLITIA, POMPIERII si SALVAREA




Statusuri de prietenie nr.6:

Am dusmanii Mei...Cele Mai Tari Idei...Nu Mai Stati Cu Mine In Gand...Spanzurati-va Pe Rand...




Statusuri de prietenie nr.7:

.........DND




Statusuri de prietenie nr.8:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___



byy brunetha g3o :P:P:P




Statusuri de prietenie nr.9:

FoAiE VeRdE dE bUjOr U dAi BuZz!! Eu DaU iGnOr!!




Statusuri de prietenie nr.10:

astea oamini buni nus statusuri voi nu stiti ce scriti,rldeti unul de altul fara sa va ati seama.ea glnditiva un picnui adevarat.....?




Statusuri de prietenie nr.11:

sunteti idioti!!!!!!!!!!!!!!!1 si mul mult prea increzuti!!!!




Statusuri de prietenie nr.12:

cn citeste pl beleste:)))))




Statusuri de prietenie nr.13:

” Te-a durut………….. cand ai cazut din rai??




Statusuri de prietenie nr.14:

dnd cu vaca pe autostrada nu dati buzz ca derapeaza




Statusuri de prietenie nr.15:

bea suc de mere,suc de mere inseamna sanatate,sanatate inseamna sport,sport inseamna bani,banii inseamna femei,femeile inseamna dragoste,dragostea inseamna SIDA,SIDA inseamna moarte ,deci numai bea suc de mere




Statusuri de prietenie nr.16:

N-am incercat niciodata sa ma scuz pentru ce sunt , caci in felul meu gresit sunt unic pe pamant!!!




Statusuri de prietenie nr.17:

doua buze la patrat se numeste sarutat




Statusuri de prietenie nr.18:

sunt printesa ta de vis edukat la paris stilu meu e prea sukar de chanell sponsorizat:D:X:*




Statusuri de prietenie nr.19:

copilul o intreaba pe masa:

-Mama de ce eate tati chel?

-Ca este destept.

-Si tu de ce ai atat par pe cap?

-Taci si mananca.




Statusuri de prietenie nr.20:

misto da dialoguri mai multe as vrea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu