Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

B-Baieti

O-Oare

I-Iubesc

S-Sincer

V-Vreodata

??????




Statusuri de prietenie nr.2:

ce parere ai despre mine




Statusuri de prietenie nr.3:

O noapte cu tine , e ca o viata pentru mine:*:*:*




Statusuri de prietenie nr.4:

daca ma iubesti de ce ma faci mereu sa plang?




Statusuri de prietenie nr.5:

nu iubi un african ca e negru si tigan dupa ce te-a sarutat si-a luat zborul si-a plecat :):::::::::::::

:)))))))))))))))))))|




Statusuri de prietenie nr.6:

Seara se lasa,

Stelele sclipesc,

Iar eu IUBIREA mea,

Tot la tine ma gandesc.




Statusuri de prietenie nr.7:

Te IuBeSk sOaReLe mEu tE DoReSk iUbItUl mEU[:X:X]:*




Statusuri de prietenie nr.8:

te iubesc .....sariti-ar ochii...pe peretii zugraviti......daca ma inseli cu alta.....eu te fac cartofi prajiti:D:D:D:D:D:D




Statusuri de prietenie nr.9:

O scoica de aur

e inima ta!

Iar perla iubirii

se afla in ea!

Scoica se sparge

de stanci!

Iar perla iubirii

ramane

pe veci!




Statusuri de prietenie nr.10:

I love you I like you I neede you




Statusuri de prietenie nr.11:

Y LoVe YoU!!! te iubesc la maxim si nu vreau sa te pierd!!!!!!!!!!!!!::*:*:*:*:*:*:*




Statusuri de prietenie nr.12:

Stau, privesc stelele;

La tine ma gandesc.

Nu pot sa dorm,

Oricat as incerca

La tine ma gandesc din nou

Pierd nopti cu tine in gand

Parca ar fi eternitati de vise amintite.

Cu restul nu seman

Chiar daca incerc

Sunt diferit

Dar pentru tine o sa incerc din nou.

Mi-as da viata pentru tine

Numai sa te stiu langa mine.




Statusuri de prietenie nr.13:

I speak engleza

I love you domnisoara

Si sunt very mahnit

Caci when i speak engleza

You razi necontenit.

I know esti englezoaica

But it isn't important

Amorul meu for tine

Is very palpitant.

I can't to sleep azi-noapte

Si-am stat sa learn ceva

From cartea de engleza

Sa-ti tell iubirea mea

Ah, ar fi atat de bine

But you see nu-i chiar asa

Caci eu speak what i can spune,

Dar mai zi si tu ceva.

Te-ai gasit sa ma-ntelegi!

Vad ca dear te iubesc

Understand i love you draga

Cum naiba sa-ti mai vorbesc?

You are totul pentru mine

And i want sa ne iubim

Dar it's difficult vezi bine

Caci we nu ne potrivim.

Nu e clar sa-ncep mai bine

Uite Shakespeare, Juliette

Eu Romeo love pe tine

Vrei ceva si mai concret!

Concret i can't know mai bine

And i speak ca un nauc

Si i'm sorry langa tine

Intru in the balamuc!!!




Statusuri de prietenie nr.14:

te iubesc




Statusuri de prietenie nr.15:

"locul unu in viata mea...esti doar tu iubirea mea:x"




Statusuri de prietenie nr.16:

NU AI SA AI NICI O VIATA FRUMOASA DACA NU-TI GASESTI JUMATATEA




Statusuri de prietenie nr.17:

te yubi mult




Statusuri de prietenie nr.18:

Sunt cuminte si frumoasa si te fac sa-mi cazi in plasa.




Statusuri de prietenie nr.19:

nu iubi doua fete ca poate te lasa amandoua




Statusuri de prietenie nr.20:

ba, ce prost e ca nu stie, nu stie ca tu-l iubesti shi ca nu-l dezamagesti dar ar trebui sa stie ca de-acum pana-n vecie daca fata il iubeste shi de moare de traieste ea ii va veni in somn, de e bine de e rau, dar sa stii...ea cu gandul tot la tine va fii, te iubeste nu fii prost, te doreste cum doreste sa nu moara dar de ce ? Vrea ca pentru tine sa traiasca ! Tu de ce nu o iubesti?:-****:((((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu