Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

2 mere 2 pere te sarut ..... la revedere ........... te iubesc danyyyyy ........................ mult....................sh dak nu te-as vedea o ziiiiii cred k as muriii........:X::X:XX:X::X:x;




Statusuri smechere nr.2:

sa iubesti ochii caprui

ca sunt ochii dragului

poarta sarutului curata

si nu te uita niciodata

de le biancutza pt baiatul cu ochi caprui




Statusuri smechere nr.3:

baieti nesimtiti




Statusuri smechere nr.4:

fara tine...............imi este foarte greu ]




Statusuri smechere nr.5:

prima data cand te'am vazut mi'a fost frica sa te ating, prima data cand te'am atins mi'a fost frica sa te sarut, prima data cand te'am sarutat mi'a fost frica sa te iubesc,... acum ca te iubesc mi'e frica sa nu te pierd




Statusuri smechere nr.6:

te iubesc si toata lumea stie cata dragoste iti port eu tie ,

shi tu nu nu te gandesti la mn,

la kat de mult tin eu la tn....:X




Statusuri smechere nr.7:

TE IUBESC, TE DORESC,...dar de gura lumii vreau sa te feresc!




Statusuri smechere nr.8:

Cu prietenele tale vorbesti ore intregi despre diete, hainute, posete, sefi, mancare,...

Si mie, care is 'puiutul tau' ...

De ce nu-mi spui nici doua vorbe, oare?

Pretinzi a doua zi k-aveai probleme la servici,...

Erai stresata tare.




Statusuri smechere nr.9:

eu fara dragoste as murii, eu fara iubirea ta om nu as mai fii




Statusuri smechere nr.10:

engleza nu cunosc,franceza nu vorbesc...doar cuvantul romanesc sa iti spun cat te iubesc




Statusuri smechere nr.11:

Stiii, nici nu mai tzin minte

De cate ori ai tot plecat,

Shi iarashi te-ai intors,

Eu iarashi te-am iertat....

Azi,....poate te-ai schimbat:

Doar,.... ai plecat!!!




Statusuri smechere nr.12:

Esthi baiath atragator...

Dai sperante fetelor ....

Le vrajesti le pacalesti....

Dar pe mn ma IUBESTI!!! :X:X




Statusuri smechere nr.13:

Imi place sa ne plimbam prin ploaie. Cel putin, in ploaie nu poti sa-mi vezi lacrimile.




Statusuri smechere nr.14:

Ma suni,.....imi spui ca ma iubeshti ...

ca sunt frumoasa...

K-i tarziu ... shi eshti singur acasa.

..........

Ce sa-ntzeleg?

K ea te-a parasit din nou,....

Sau k ai nevoie de femeie de serviciu la birou?




Statusuri smechere nr.15:

Plangi cand te cert,

Zici k o fak indiferent dak-ai gresit sau nu;

Stii bine insa, tot eu sunt care iert,

Iar in final, ...ramane cum vrei tu!




Statusuri smechere nr.16:

Tzi-ai pierdut capul,....vezi k-tzi ploua-n gat!




Statusuri smechere nr.17:

a iubi e bine da sa sti ipe cine, sa nu sp iubit oricarui tampit




Statusuri smechere nr.18:

inima mea e alaturi de ata dar cand nu va mai fi oare cine o va iubi cu drag deea:X:X:XX:




Statusuri smechere nr.19:

DE DRAGUL TAU INEBUNESC,CAND TE VAD MEREU ZAMBESC,IAR CAND NU ESTI NU POT ZAMBI CACI NIMENI SI NIMIC NU TE POATE INLOKUI ...............BY:OANA S




Statusuri smechere nr.20:

Langaa tinee viata mea ce duuulce eeee cand ma saruti si imi vorbesti de dragoosteee supararea imi trece mult mai usor langa tineeee yoo ma simt ca un copil ferit de rau..M'ai invatat kum sa pretuiesc iubirea mi'ai promis ca voi cunoaste fericirea iti multumesc ca te'ai tinut de cuvant si am parte de de iubire cum nu'i alta pe pamant:X:x:X[By_Pychyu]:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu