Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

te iubesc ca la inceput arata-mi dovada ca ma iubesti




Statusuri de prietenie nr.2:

mi-e dor de tine de buzele tale

senzuale... vreau sa te am

aproape sa te strang in brate

sa te sarut. sa ne imbatam cu

dragostea ce ne imbratiseaza

toata noaptea dimineata, sa

ne trezim imbratisati si sa o

luam de la capat ghiocelu

meu!!!




Statusuri de prietenie nr.3:

el iubeste cu puteru iar tu suferi in tacere




Statusuri de prietenie nr.4:

la inceput am crezut k este doar un joc unde dragostea era pe ultimul lok, dar acum am realizat k de fapt cu dragostea ma jukm




Statusuri de prietenie nr.5:

Du-te pasarica-n zbor,

La Andrei in dormitor,

Daca doarme nu-l scula.

Saruta-l din partea mea!




Statusuri de prietenie nr.6:

Mie Mi-e Dor De♥ Tine Inima ♥Bate Dupa Tine♥ eu sunt inger tu est drac stam departe de celalant parca ne uram:((noptile trec visez la tine ca mi-e dor de tn.♥♥♥(SI ASI MURI FARA TINE♥)




Statusuri de prietenie nr.7:

caracterizati-ma in 6 cuvinte.....:P:P:P:P:P:D:D:D::D




Statusuri de prietenie nr.8:

Dragoste nu e un joc, crezi in ea..Ea e marea ta iubire




Statusuri de prietenie nr.9:

Acum sunt cum vrei tu:

A TA CU SUFLETU'!




Statusuri de prietenie nr.10:

Nu merita sa plangi pentru nimeni...iar cel care merita nu te va face sa plangi niciodat!:*




Statusuri de prietenie nr.11:

Je t`aime in franceza,I love you in engleza.si pe stil romanesc pur si simplu Te iubesc




Statusuri de prietenie nr.12:

iubirea este o imaginatie, o proiectie, un ideal, un viss....simbol al vietii, scara intre cer si pamant, aspiratie spre absolut.............( pt adriana)




Statusuri de prietenie nr.13:

iubirea este un ocean de diamante ce se va varsa in inima ta!




Statusuri de prietenie nr.14:

e o minune cand doi oameni se iubesc si mai mare minune e cand copiii se nasc dar mai ales la prima intalnire,dar mai ales cand faci dragoste cu persoana iubita ar fi deparca ai fi un inger printe nori ,cel mai placut sentiment e acela cand iubesti!!!




Statusuri de prietenie nr.15:

DnD-sau iti fac cunostinta cu ady pr meu imaginar




Statusuri de prietenie nr.16:

Dc mereu cel ce iubeste sufera....iar cel iubit ishi bate jok :((?




Statusuri de prietenie nr.17:

Pe tine te iubesc

Cu tine vreau sa traiesc




Statusuri de prietenie nr.18:

In inima mea se simte ceva Sentimentul kre ma tine legat d ea...




Statusuri de prietenie nr.19:

haioase




Statusuri de prietenie nr.20:

un simplu te iubesc poate sa insemne mai mult decat alte cuvinte:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu