Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Ce culoare imi daruiesti? ♥ Negru=Te urasc ♥ Violet=Esti special/a ♥ Rosu=Te iubesc ♥ Maro=Esti nebun/a ♥ Galben=Esti sexy ♥ Albastru=Esti viata mea ♥ Alb=Esti un inger ♥ Verde=Esti foarte dragut/a ♥ Portocaliu=Impuscaa-te! ♥ [ Raspuns obligatOriu ]...mass....




Statusuri iubire nr.2:

te iubesc...dar lumea este rea si nu intelege...vor sa ne desparta...dar ceea ce ei nu stiu....este ca iubirea este un zid...ce nu poate fi niciodata daramat....:X te iubesc ingerash:X:X:X




Statusuri iubire nr.3:

Cat de frumos este sa iubesti, cand iti aduci aminte, mai ales ca ai suferit candva. ....Cat de frumos este sa iubesti, cand stii ca inainte nu ai fost iubit ... Cat de frumos este sa admiri dragostea oferita de persoana iubita si draga... Este frumos sa iubesti,sa fii iubit,sa admiri, dar cel mai frumos lucru de pe pamant este...Sa nu uiti caci esti iubit...




Statusuri iubire nr.4:

te iubesc




Statusuri iubire nr.5:

te voi astepta pana kand iti vei da seama ca eu sunt aleasa...




Statusuri iubire nr.6:

Indiferenta venita din partea persoanelor pe care le iubesti nu este bine primita de nimeni! by ralukiubita[id]




Statusuri iubire nr.7:

Pe malul Mari Negre,sta un copilas,si sp despre tn,k ejti un ingeras:-*:-*




Statusuri iubire nr.8:

Daaa..., fata faina;...pacat k are remorca!




Statusuri iubire nr.9:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri iubire nr.10:

Spulberat de competitie,.....vreau ink-o editzie!




Statusuri iubire nr.11:

LoooooooL




Statusuri iubire nr.12:

Daka iubesti pe cineva nu trebue sa-l faci sa sufere!




Statusuri iubire nr.13:

te amo

te ador

te iubi




Statusuri iubire nr.14:

Nu ma intorc din drum , nu ma intorc inapoi , orice-ar fii nu`mi pasa, nu mai suntem Amundoi` . Las totul in urma mea, durerea cat ar fi de grea, stiu k trece sh voi fi altcineva `! De la Andreeaa`!




Statusuri iubire nr.15:

........esti departe de mine, vorbesti in alta limba,eo te cunosc si te iubesc....dar tu nu stii ca....eo exist si ca existenta ta ma omoara.....tbx (sa stiti ca statusul asta e adevarat....nu stiu dak v-ati dat seama)




Statusuri iubire nr.16:

Auras,te iubesc vreau sa te imbratisez dar esti prea departe puiule.




Statusuri iubire nr.17:

Uneori, viaţa desparte doi oameni, tocmai pentru a le arata cat de importanti sunt unul pentru celălalt.




Statusuri iubire nr.18:

te-am iubit, te iubesk si te voi iubi mereu, pana cand moartea ne va desparti; ai grija de tn, iubirea mea, te iubesk moolt de tot!




Statusuri iubire nr.19:

.......




Statusuri iubire nr.20:

Am vrut sa aflu ce-i iubirea,

Am cautat in dictionar;

Am gasit numai cuvite complicate;

Am cautat in inima mea,

Si te-am gasit pe TINE :x:x:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu