Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Cand te vad zambind imi vine sa iti zic TE IUBESC , cand te vad trist(a) imi vine sa te sarut.... Dar mai bine sa iti zic ca TE IUBESC :*




Statusuri de iubire nr.2:

Fii tu insuti,.....danseaza, canta, ....k shi cand nimeni nu s-ar uita la tine!............dar mai ales IUBESHTE-MA!




Statusuri de iubire nr.3:

Tu esti un inger,...eu scorpie,

Suntem diferitzi,...dar asta ne-apropie!




Statusuri de iubire nr.4:

de cartier




Statusuri de iubire nr.5:

Dragostea se naste in priviri, kreste pe buze si moare in lacrimi..




Statusuri de iubire nr.6:

Te iubesc atat de mult, tu esti tot de p Pamant!




Statusuri de iubire nr.7:

daca dragostea n-ar fi, n-am mai trai; si acum dak dragostea este, suntem suparati pe fete:-*




Statusuri de iubire nr.8:

de suparare




Statusuri de iubire nr.9:

dupa felu in care ma privesti intzeleg ca si u ma iubesti!




Statusuri de iubire nr.10:

daca as varsa lacrimi pentru tine as muri, da' nu pot sa vars nici una ca te-am iubit si te voi iubi intotdeauna




Statusuri de iubire nr.11:

te iubesk in lb ucraineana: liubliu tea !!!




Statusuri de iubire nr.12:

daca aduni 1000 cu un infinit afli cat de moolt te iubesk ......by irinuk




Statusuri de iubire nr.13:

u esti tot ce mi-am dorit

doar u ma faci fericit

langa tine draga mea,

vreau sa imi traiesc viata.




Statusuri de iubire nr.14:

Dak' cineva te-a inselat vreodata,nu plange de dorul lui,lasa-l pe el sa planga de dorul tau!




Statusuri de iubire nr.15:

Asta-i sarbatoarea noastra,......Dragobetele,.....ce-i cu-atata Valentine's Day.

......era sa uit.....LMA...shi

IUBITI-VA MOOOOLT!!!




Statusuri de iubire nr.16:

Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta. -




Statusuri de iubire nr.17:

morrr, morr, morr, stau cu tine zii de zii cele mai frumoase clipe cu tine le am,.... sa stii:x....vot plz:d




Statusuri de iubire nr.18:

Te-am iubit fraiere, nu te mai iubesc!

Te-am iubit odata nu te mai doresc!

Te-am iubit mereu si nu te voi mai iubi!Te-am iubit odata, tot se va sfarsi!




Statusuri de iubire nr.19:

a fost o fata si un baiat care se iubeau atat de tare incat nu puteau rezista unu' fara altu' pana cand intr-o zi cea mai buna prietena a fetei a sarutat baiatul si s-a indragostit .......e adevara, jur, mi s-a intamplat




Statusuri de iubire nr.20:

cancelaria



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu