Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Du-te taree...




Statusuri iubire nr.2:

omul este asemanator cu o floare ..se naste creste sufera pt iubirea care nu ii este daruita si moare...asculta-ti inima si da frau liber dragostei:x ....




Statusuri iubire nr.3:

exista un baiat care e indragostit enorm de tine




Statusuri iubire nr.4:

Vrei sa te injur ? sa-mi bag inima in pieptul tau, sa-mi sugi sufletul si toata iubirea pe kre ti-o port, sa te omor cu toata iubirea mea, sa te ia dragostea mea , sa ma fugaresc cu tn, Auzi! stii cv?...ia mai du-te in sufletul meu ca m-ai facut sa TE IUBESC!::*:*:*:*




Statusuri iubire nr.5:

Justin, TE IUBESC!!

Fara tine nu pot sa traiesc,

Daca nu ai exista,

Nici dragostea mea pentru tine nu ar exista.

I LOVE YOU JUSTIN!!!




Statusuri iubire nr.6:

te iubesc mult oana




Statusuri iubire nr.7:

sunt asa de indragostita shi vreau sa spun sa auda toata lumea :ADELIN,"TE IUBESC"....dar prostu' chiar nu-si da seama; incerc sa flirtez dar nu-ntelege....please, sfaturi la id-ul sweet_oanita2002 pliss




Statusuri iubire nr.8:

te iubesk ingerasul meu skump,,,,si niciodata nu te voi parasi,,,de la iriska pt igor




Statusuri iubire nr.9:

poveste de dragoste




Statusuri iubire nr.10:

ca sa fiu in trend cand o sa il vad pe Skaraoski o sa imi bat undeva cateva cristale Swarowsky :)) :))




Statusuri iubire nr.11:

Iubirea pentru tine

Nu poate fi spusa in cuvinte...

Ti-as dovedi prin fapte,

Dar nu mai esti langa mine.




Statusuri iubire nr.12:

esti cel mai fRumoS vis pe care il poate avea o zana




Statusuri iubire nr.13:

Faza Naspa La UN Boxeor este k nu poate sa se scobeasca cu manusa intre dinti:))




Statusuri iubire nr.14:

prost sa fii noroc sa ai!simson




Statusuri iubire nr.15:

o skoika de aur e inima ta si perla iubirii se afla in ea skoika se sparge de stankile reci iar perla iubirii ramane pe veci




Statusuri iubire nr.16:

dedicatii




Statusuri iubire nr.17:

mi-am batut joc te tn; la inceput fara sa-mi dau seama ca roata se va intoarce, te-am facut sa suferi,sa plangi,sa tipi,sa ma urasti,dar akm dupa tot ce a fost intre noi am ajuns eu sa plang, sa tip, sa sufar, sa te urasc; de ce oare? chiar te-am iubit sau doar inima imi joaca feste?? nici nu 'sh ce e in inima mea dar sigur e multa suferinta........te iubesc mult kta j imi e dor de tot ce a fost intre noi....o iubire interzisa dar care doare tare...........:*:X:X:X:




Statusuri iubire nr.18:

i love you

i kisss you

i need you

ai vrea uh=))




Statusuri iubire nr.19:

dak iti spune k te yubeste sh dak ity zk sa stai k el spune-i nuuuuu




Statusuri iubire nr.20:

mereu in iubire cineva profita de tot................



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu