Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

ma gandesc la tine mereu tu imi apari in gandul meu te iubesc si sunt al tau




Statusuri pentru facebook nr.2:

Viata e monotona..iubirea e secretul:)




Statusuri pentru facebook nr.3:

am iubit si am sa iubesc o floare ce tu nu gasesti floarea ce numai pentru mine a inflorit te iubesc si te ador unicata mea te iubesc soby




Statusuri pentru facebook nr.4:

Nu stii cat am suferit,

Pentru ca tu nu m-ai iubit!

Speranta dispare,si dragostea moare,

Asa ca totul este scrum, in inimia mea acum!




Statusuri pentru facebook nr.5:

EDEV ES MUCA, CSEBUI ET

TARAVEDA-I: RUJ ITI IS

EDENOM EREC SA-IT AC UN

RAD NI AMINI IMI ITSE TADNUFUCS!!



[limba iubirii, citeste pe dos]




Statusuri pentru facebook nr.6:

merg in parc ..




Statusuri pentru facebook nr.7:

Rai sau iad, rau sau bun

Iarba sau tutun, fericit sau roman,

Sclav sau stapan, geniu sau nebun,

Cand toti tac sau spun,

Bun venit sau ramas bun.




Statusuri pentru facebook nr.8:

IuBestE Pe BaIatUl De InCrEdErE...Si Nu Pe CeL CaRe Te SaRuTa Si ItI ZiCe Ca Te IuBeStE...




Statusuri pentru facebook nr.9:

Totdeauna copiata ,niciodata egalata!




Statusuri pentru facebook nr.10:

y love you, y like you , y need you....... y vrea uh




Statusuri pentru facebook nr.11:

dnd...mi-am pierdut marea mea iubire si o caut asa ca te rog nu ma deranja:X




Statusuri pentru facebook nr.12:

prima oara pe strada era un prost..... pe nume idiot?? vot plizzz




Statusuri pentru facebook nr.13:

Te voy iuby pana la moarte, chiar daca tu nu ma iubesty asa cum te iubesc si eu; as putea muri pentru tine..... esti viata mea:D :-* :-*




Statusuri pentru facebook nr.14:

Tu esti inima mea . Iar cand tu vei pleca atunci inima mea nu va mai bate




Statusuri pentru facebook nr.15:

Mi-e dor de tine, de ochii tai caprui ,

Mi-e dor sa ma saruti, in brate sa ma strangi,

Si-n noapte sa ma faci sa cred ca ma iubesti,ca ma doresti,

Si ca-mpreuna vom ramane-n veci.

Iubirea mea s-a aprins ascuns, nu mi-am dorit-o dar ea m-a cuprins,

Si tot fara a baga de seama inima mea a inceput sa bata.

Nu-i zi sau noapte sa nu ma cert cu inima nebuna ce tuna,

Fulgera, s-aprinde, la tine sa ajunga.

Ma uit la stele, vorbesc cu ele,

As vrea sa le cobor, sa le trimit la tine, iubirea mea sa-ti dau.

Ies in strada, te astept in poarta,

Ma intorc in casa ingandurata si spun:

........As vrea sa fiu cu tine, Esti tot ce imi doresc, Nu sunt destule vorbe si

spun ca TE IUBESC

Te iubesc cum Soarele iubeste

MAREA




Statusuri pentru facebook nr.16:

ha ha ha frumos statusu nu?




Statusuri pentru facebook nr.17:

Stau pe scaun, ma gandesc pe cine sa mai iubesc,si kand m-am gandit la tn s-a rupt scaunul cu mine:))




Statusuri pentru facebook nr.18:

Te iubesc! Dar nu pot sa iti spun mai mult decat ca esti iubirea mea!!!!




Statusuri pentru facebook nr.19:

,,De la sublim la ridicol nu e decat un pas'' ,....spunea CINEVA;....si avea mare dreptate!




Statusuri pentru facebook nr.20:

Daca dragostea dispare,

Viata mea n-are culoare,

Si doare tot mai tare,

Ploua incet…

Apare o intrebare

Se gandeste la mine oare?!

Unde sunt zilele cu soare?

Unde esti tu?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu