Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Banii nu-ti aduc fericirea ......in schimb DRAGOSTEA da......




Statusuri de iubire nr.2:

Daca ai fii o garofita, te-as sadi in gradinita....Dimineatza te-as uda....Mai tarziu te-as saruta:P




Statusuri de iubire nr.3:

Te iubesk chiar daca tu nu stii,te doresc chiar daca nu stii, vreau sa te sarut chiar daca nu stii..Imi doresc toate astea azi :((




Statusuri de iubire nr.4:

ce poate fi cu tine oare, ma ignori sau ce.... hai las-o balta?ce?paaaaaaaaaaaaaaa




Statusuri de iubire nr.5:

clau.clau74




Statusuri de iubire nr.6:

Cum ai putut,cum de'ai putut sa imi furi linistea...eu astazi plang si nu mai pot de dorul tau, de dorul tau...plangand te voi blestema sa nu iti gasesti linistea daca pleci din viata mea...sa nu ai parte de alta iubire pana nu te intorci la mine




Statusuri de iubire nr.7:

cu perna in bratze te astept suspinand..stii k imi lipsesti mai mult k oriknd....dar traiesc visand ...as da orike k sa vii....mi-as da sufletul sa stii..nu mai kontinua ..fara tine viatza mhea..nu mai este cum era ..nu mai simt iubirea ta ..:(




Statusuri de iubire nr.8:

m`am indragostit de un copil tampit, toata ziua suge si se joaca .......)):))




Statusuri de iubire nr.9:

nush ce sa mai fac stau singur in pat ma ganesc la tine hai vino langa mne(by vali_therevenger)




Statusuri de iubire nr.10:

sufletul e ca o floare, cand floarea se ofileste 'sufletul moare ', sufletul e raiul unde e plin de floricele si un miros de trandafiri ce nu se pot uita in veci




Statusuri de iubire nr.11:

mi-au taiat netu'.... aveti o atza sa-l cos...?




Statusuri de iubire nr.12:

cool




Statusuri de iubire nr.13:

cand dragosetea se stinge ramane o speranta, speranta aceea esti u cand te intorci la mn...




Statusuri de iubire nr.14:

grea e viata unui peste ce se zbate pe uscat..dar mai grea e a unei fete ce plange dupa un baiat




Statusuri de iubire nr.15:

de dragos

te


Statusuri de iubire nr.16:

dute dracu zubi fraiere omule nu vi Â




Statusuri de iubire nr.17:

Stiu k-mi va trebui mult pana sa te uit!




Statusuri de iubire nr.18:

frumoase:x




Statusuri de iubire nr.19:

girlfriend cheating on you but a true friend does not always




Statusuri de iubire nr.20:

Esti o papushika mumoasa atragatoare simpatika shi foarte foarte dragutza!



.•*˜ ღ♣ღ♣ღ



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu