Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

Frumoasa esti fetito..frumoasr buze ai..dar sa fi desteapta sa stii cui le dai(by vali_therevenger)




Statusuri frumoase nr.2:

afara ninge....

chiar daca tu nu vezi

tu mi-ai dat un dar,

pe un fulg de nea

o poza de a ta :*




Statusuri frumoase nr.3:

Fetele vin singure , nu trebuie sa le cauti




Statusuri frumoase nr.4:

Traiesc pentru tine...




Statusuri frumoase nr.5:

te iubesc, te-am iubit shi te voi iubi, dar e prea tirziu sa-ti spun ceea ce simt....




Statusuri frumoase nr.6:

stiu ca ma besti, mai bine spune-my




Statusuri frumoase nr.7:

Aho,aho iubirea mea

Stai putin nu ma'nsela




Statusuri frumoase nr.8:

te iubesc si te-am iubit..dar nu prea mai pot sta langa tine...cand stiu ca u ma crezi doar o simpla prietena...si eu te iubesc..sperand ca intr-o zi sa fii langa mne...ti-am zis necazurile mele si mi le-ai ascultat dar tie nu ti-a pasat...ti-am zis ca te iubesc....si n-ai zis nik....dar nu-i nik...o sa inkerc sa cred ca totu-i un vis....:(:(:(




Statusuri frumoase nr.9:

Iubirea este o chestie care te face sa razi atunci cand esti obosit.

Iubirea este cand ii spui unui baiat ca-ti place camasa lui, si atunci

el se imbraca cu ea in fiecare zi.

Iubirea este atunci cand catelusul vine si te linge pe fata chiar daca

l-ai lasat singur toata ziua.

Iubirea e.....e ceva minunat!

Asi vrea,

Sa fim tot impreuna

Sa te tin strans de mana

Sa-ti soptesc usor

Te ador! [By Simii17♥]




Statusuri frumoase nr.10:

Cati ani ai , atati bani dai




Statusuri frumoase nr.11:

A iesit soarele sa zambeasca pentru ka sunt departe de iubirea mea si printr-o raza de soare iti trimit o inbratisare si un sarut moale:):x:x:x




Statusuri frumoase nr.12:

Daca m-ar pune cineva sa aleg dintre tine si viata as alege viata,iar tu ai pleca suparata fara sa iti dai seama ca tu esti viata mea




Statusuri frumoase nr.13:

Daca dragostea dispare, viata mea n-are culoare,.... daca tu nu esti....




Statusuri frumoase nr.14:

Tu cu Mine ........ Vise Iubiree :)




Statusuri frumoase nr.15:

Dragostea este ceea ce simti pt persoana iubita. E greu sa gasesti dragostea adevarata; dragostea este atunci cand baiatul se apropie de tine si tie iti bate inima de parca ar vrea sa iasa din piept.




Statusuri frumoase nr.16:

DRAGOSTEA E LIMITATA.

DAK NU ESTI SARUTATA,

ESTI UN NOR PURTAT DE VANT

CE SE UITA SPRE PAMANT.

DAK TU-I DAI UN SARUT,

VA AJUNGE PE PAMANT.:*:*:*




Statusuri frumoase nr.17:

iubirea-i k' o floare,

o rupi,

eventual o pui in vaza,

ea se-ofileshte;

daaaa... ce conteaza




Statusuri frumoase nr.18:

Imi esti simpatic?...NU!... Te plac?NUU!..Te iubesc? CU SIGURANTA! :\">




Statusuri frumoase nr.19:

.Te-am cunoscut întâmplator .Era un vis ferme-cãtor .Inima mi-a ºoptit încet .Un îndemn un mic secret .Bãnuiam ºi eu ce-va .Era secret nu alt-ceva .Sã afli tu secretul cel frumos .Citeºte litera de SUS pânã JOS!!!:-( $Dyenutz@$




Statusuri frumoase nr.20:

Te pierzi in kristale de lakrimi amare allex_gabitza_95



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu