Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

ingeras din cer picat , ochi tai mai fermecat,dintr-o singura preivire sa nascut a mea iubire,TE IUBESC...]




Statusuri haioase nr.2:

SUNT ochii mei,dar nu sclipesc,priveste-ma ca te iubesc!!!




Statusuri haioase nr.3:

Tot incercand sa-tzi fak pe plak,

Incet, incet, de sufletu-mi.... am inceput sa ma dezbrac.




Statusuri haioase nr.4:

te iubesk pana la domnu domnu si inpoi..d un infinit de ori...o lume in kre ne iubim,iar uh ma jtii,ma ai,ma vr...iar eu:eu te privesk si nu'mi ajungee,te simt si nu ma satur,te am si te mai veau:XX:




Statusuri haioase nr.5:

cu statusuri tale seci




Statusuri haioase nr.6:

te iubesc in stil Armani ca sa moara toti dusmanii,te iubesc in stil Sardel ca's baiat tanar si gigel:*:X




Statusuri haioase nr.7:

Port eu vreo vina? Doar tu-ai greshit

Shi-akuma suferi,....k' m-ai considerat ,,iubit''!




Statusuri haioase nr.8:

iubirea-i ca o floare o stropesti si creste mare[..] nu stiu




Statusuri haioase nr.9:

am renuntat




Statusuri haioase nr.10:

sexul e ca o problema de mate:

ne adunam la mine (+)

scadem hainele (-)

impartim patul (:)

shi ne inmultim(x)




Statusuri haioase nr.11:

cel mai naspa lucru e sa te simti in plus acolo unde candva erai totul




Statusuri haioase nr.12:

boule,....chiar te-am iubit;...akm cand tu ma iubesti pe mne...ei bine, eu nu te mai iubesk pe tn...:(:|




Statusuri haioase nr.13:

Ai aparut in viata mea din intamplare; tu ma iubeai cu adevarat si puneai inima in tot; te iubeam si eu un pik dar nu de-ajuns incat sa-mi dau seama ca te ranesc. Fugeam dintr-o parte in alta: azi eram cu tine, maine te lasam si dupa aceea iar te luam si iar te lasam, asa a continuat sa fie 4 luni; dupa aceea joaca de copila proasta de 13 ani s-a terminat; dupa un an ai aparut din nou in viata mea, focul din inima ta inca nu s=a stins si eu msi simteam ceva ptr tine dar nu se compara cu iubirea pe care mi-o purtai tu; dupa un an m-am decis ca tu trebuie sa fii al meu, asa ca m-am daruit tie din tot sufletul si din toata inima si asa am ajuns sa te iubesc atat de mult; imi pare rau ca te-am facut sa suferi, imi pare rau si vreau sa ma ierti; iti multumesc ptr tot ce ai facut ptr mine, ptr toata bunatatea ta, ptr toata rabdarea, ptr ca m-ai invatat sa iubesc cu adevarat. Iti multumesc,... te iubesc, viata mea, bogdan!




Statusuri haioase nr.14:

aseara...senzatie majora...cu 40 la ora;)

pfff:)))))))))




Statusuri haioase nr.15:

eu am o gurita dulce




Statusuri haioase nr.16:

Doamne, stau in genunchi in fatza ta,asculta-mi Doamne ruga mea, fa o minune cum tu stii!!...sa fiu ku el makar o zi..Te iubesk molt viatza mea..prea molt:X:X.

by monikutz@




Statusuri haioase nr.17:

Da....recunosk!...

Am iubit mincinos, pe jumatate shi compromitzator,

Insa pe tine te-am iubit pur, .....

Nu doar ka un aktor!




Statusuri haioase nr.18:

Am greshyt!....

Tzy-am inlocuit defectele cu proiectzyyle mele!.....

Te-am idealizat,........!

Shy te-am pierdut! :((




Statusuri haioase nr.19:

nu-s ka tine,....da' vreau sa fiu KU tine




Statusuri haioase nr.20:

o iubesc pe A{>>>>>>>}



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu