Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Te iubesc....tu pe mn ma iubesti??? Poate ca da, poate ca nu, nu poti stii niciodata ce simte persoana iubita!




Statusuri smechere nr.2:

TE-AM YUBIT SI TE YUBESC DAR NU STIU DACA SI U MA IUBESTI! DEMONSTREAZA-MI CUMVA DACA CEVA PT MINE SIMTI:X




Statusuri smechere nr.3:

daca vrei, n-o mai ai da pe maine sigur o ai ghici ce




Statusuri smechere nr.4:

rdt./tfmihk ,.giohb




Statusuri smechere nr.5:

knd m-am indragostit prima data am fakut o greseala, aja k am inkerkt s-o repar; m-am indragostit si a doua oara.Oare kum? O voke mi-a soptit k imi va oferi fericire eterna. Te iubesk si pot spune astha oriknd, orikui,....dar nu inteleg dc ma faki s sufar :(




Statusuri smechere nr.6:

Inchide ochii si gandeste-te la mine,iar daka vei simti un fior pe buzele tale sa nu te sperii, e SARUTUL MEU, vine sa-ti spuna*TE IUBESC*.............!!!!!




Statusuri smechere nr.7:

dac-as putea

as pune in piept la tine

inima mea

ca sa bata pentru mine

sa ma iubesti

alceva sa nu iti mai doresti




Statusuri smechere nr.8:

Dak’ vreodata ti-ai inchipuit

Ca viata-n alb si negru cu tine-as fii trait,

Sa stii ca nu te-ai inselat:

Cand sunt ku tine, de-i alb sau negru,

La mine-i colorat!




Statusuri smechere nr.9:

Te-am zaryt,....mi-a pykat fatza!......

Ce tareeee....; s-a spart gheatza!




Statusuri smechere nr.10:

IUBESTE-MA:x:x sau ..... UITA-MA:(:(

by rosky




Statusuri smechere nr.11:

Tu il iubesti pe el, si el pe mine!




Statusuri smechere nr.12:

cea mai tareeeeeeeeeee




Statusuri smechere nr.13:

wow.....cel care a scris povestea aia mare.....tipule....mai nu sh' ce sa iti spun...nu am crezut ca un baiat poate iubi atat de mult....iubitul meu imi spune ca ma iubeste nespus de mult dar...nu sh'....nu meritai sa ti se franga inima in atatea mii de bucatele....curaj.....sunt mii de fete pe pamantul asta.....ai sa gasesti pe alta si totul va fi bine




Statusuri smechere nr.14:

:X




Statusuri smechere nr.15:

Face mereu k tne k sa iti fie p plac:)chiar dak nu ii convine:-




Statusuri smechere nr.16:

daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu :D




Statusuri smechere nr.17:

is in culmea fericri,

fara tn nu pot trai

fara sarutarea ta e ca si cum nu as fi yo

te iubesc neincetat

esti iubirea vieti mele

cand ma gandesc la tn

in stomacu meu se misca fluturasi

nicio data nu am sa te uit

esti iubirea vieti mele

I love you forever

dar faza e ca nuj daca si uhh tii la mn cum tin yo de asta vreau sa te intreb ...

ma iubesti ??




Statusuri smechere nr.18:

te iubesc te doresc dutein cur ca eu glumesc




Statusuri smechere nr.19:

IUBIREA ... e un cuvant care te face sa plutesti , sa visezi , dar nimeni nu a sp k tot ea te face sa suferi ... knd suferi din iubire , pierzi toate visele :(




Statusuri smechere nr.20:

acum nu mai esti eu stau in locul in care miai furat primadata saruturi neamintalnit u miai zis ......pa eu te las ca nu te mai iubesc pa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu