Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

dumnezeul meu din cer, eu doar tie vreau sa iti cer sa mi-o aduci inapoi, sa fim iarasi amandoi, si sa uit de suparare si de zilele amare, sa fie din nou a mea langa inimioara mea sa nu se mai amageasca si sa nu se chinuiasca atunci cand ea mult iubeste pentru dragoste traieste, iara sufletelul meu sta si suspina mereu ca stie ca nu mai vrea sa fie iubirea mea | compozitie proprie george_smecher2009 id mess;)




Statusuri de iubire nr.2:

Trandafir rosu anchis te iubeste cinea sc te iubeste te saruta nicio data nu te uita




Statusuri de iubire nr.3:

te yubesc in vis te yubesc in scris te yubesc mereu pe cuvantul meu




Statusuri de iubire nr.4:

daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci pe geam, adu-ti aminte ca ai coarne, boule,nu aripi!!!!




Statusuri de iubire nr.5:

ce se intampla acum ce e in mintea mea dc departe de tn nu pot sta




Statusuri de iubire nr.6:

ursuletul meu de plus

vrei sa faci cu mine dus?

si apoi sa ne jucam

ce zici iubi incercam..?!




Statusuri de iubire nr.7:

Intr-o zi iubirea s-a intalnit cu bucuria; iubirea a intrebat-o pe bucurie:

’’daca eu exist, tu ce rost mai ai?’’

Bucuria ii raspunde: ’’ ca sa aduc o bucurie acolo unde tu lasi o rana’’




Statusuri de iubire nr.8:

Te imping pe scari, tu fugi , te prind , te pun la zid ,te trag de par , te bat mar , vrei sa scapi , te iau de par,te strang gat , te tai , te bag in sac , de fapt ......doar am visat




Statusuri de iubire nr.9:

nu ti-am spus k te iubesc cand trebuia..dar kiar dak nu spuneam eu te iubeam si-ti aratam..dar..acum kand iti spun k te iubesck..e prea tarziu..te iubesc si o s te iubesc; d la emma..ptr danutz




Statusuri de iubire nr.10:

Eu plec departe, spre o alta lume, nu ma uit in spate dar sunt cu gandu la tn




Statusuri de iubire nr.11:

Iubesti si vei fii uibit




Statusuri de iubire nr.12:

De Craciun, fii mai bun!




Statusuri de iubire nr.13:

"am o viata de trait

si in lacrimi am iubit

am plecat si tine minte

nu iubi fara cuvinte " :X




Statusuri de iubire nr.14:

Si saracii si bogatii sufera de dor,.......de-a avea pe cineva sa fie doar a lor!




Statusuri de iubire nr.15:

Stiu k tzie nu iti mai pasa sau poate nici nu ti-a pasat de mine,dar un singur lucru il stiu si sunt sigur de asta!TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU!




Statusuri de iubire nr.16:

imi caut perechea......de sosete




Statusuri de iubire nr.17:

Cristina, te iubesk ca stelele, ca noptile si ca tot ce exista pe lume :>:):D




Statusuri de iubire nr.18:

i love her because is a nice girl .........:))




Statusuri de iubire nr.19:

te iubesc crinutza




Statusuri de iubire nr.20:

urasti un baiat care te-a iubit

ai fost cu el, dar te-a parasit.

el inca t iubesthe,dar n-are noroc

caci uh stii ca el isi bate joc



acum uh besthy pe-altcineva

nimeni nu stie, e treaba ta

caci dak ar stii,cu prietena ta

cea may buna te vei certa.



e iubitul ei de-acum

uh incerci sa-ti vezi d drum

dar amintiri t sufoca

ai inima tare ca o roca



ai vrea ku el sa fii

dar ea te va simtii

va stii ca o tradezi

si-o prietena-o sa pierzi



ai vrea sa il iubesthy

sa nu il parasesti

niciodat sa nu va despartiti

ai vrea sa va iubiti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu