Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

IL IUBESC DA E ORB NU MA VEDA




Statusuri de iubire nr.2:

Dragostea pluteste in aer...ce-ar trebui sa fac s-ajung la ea?

'' cu heliu,.....te-ajuta sa te-nalti! ''




Statusuri de iubire nr.3:

te iubesc la disperare si te voi iubi mereu




Statusuri de iubire nr.4:

astept cu nerabdare-n vis

sa vad cum vi la mn

cu un buchet de flori

si un inel in mana

dragostea te incolteste

doar knd te gandesti

soarta viati e apropae

si nu te lasa s traisti:((




Statusuri de iubire nr.5:

dragostea este atunci cind stai cu orele seara in frig




Statusuri de iubire nr.6:

tu esti floarea vietii mele, ......floare de nu ma uita.......o albina scrie in ea "te iubesc iubirea mea"




Statusuri de iubire nr.7:

MerGem la scoOaLa sa nU n3 plictiSim acaSa…) :D




Statusuri de iubire nr.8:

frumi




Statusuri de iubire nr.9:

Te iubesc,.....firea-i sa fii;...daaa...n-as vrea de-acum sa stii!

Nu suport sa te dai mare,

Sa-mi calci dragostea-n picioare!




Statusuri de iubire nr.10:

iti sciu incet cu litere de singe sa stii ce inseamna a iubi,a suferi,a plinge!!!




Statusuri de iubire nr.11:

Mi-ai intrat in suflet far' a-mi cere voie,

Te-am pasuit, te-am acceptat si te-am iubit!

Si-acum,....dupa ce m-am dezlantuit,

DE CE M-AI PARASIT?




Statusuri de iubire nr.12:

iubeste si vei fi iubit;)




Statusuri de iubire nr.13:

te iubesc, iubita mea ........ si te'as da pe'o acadea :D




Statusuri de iubire nr.14:

hey...ati primit un mesaj..va rugam dupa citirea lui sa adormiti si sa visati expeditoru




Statusuri de iubire nr.15:

ma ubi cu ubitul meu




Statusuri de iubire nr.16:

te iubesc. :))




Statusuri de iubire nr.17:

te iubesc




Statusuri de iubire nr.18:

Daca ai nevoie de mine shi 100 de pasi ne despart,fa u primul pas shi eu le voi face pe celelalte 99 pt uh:*




Statusuri de iubire nr.19:

as vrea sa fi un trandafir si eu soarele sa pot sa te mangai cu razele mele




Statusuri de iubire nr.20:

a fost o data,

un mos si o baba,

mosu a spus,

eu mor!!!

iar baba a spus,

iti dau ignorre



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu