Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

triste




Statusuri pentru messenger nr.2:

Imi place vrajeala ta , dar sa nu intelegi gresit ...Dak' ti-am zambit,nu inseamna ca m-ai prostit !




Statusuri pentru messenger nr.3:

Cu-un click ajung la tine-n casa;...........dar cate clik-uri ar trebui k' s-ajung in sufletul tau !




Statusuri pentru messenger nr.4:

Sarac si gol pe dinauntru ai ramas,

Dupa ce m-ai scos din sufletul tau,

.........Dar care suflet?.......k’ n-ai !...

Asa ai fost, si-ai sa ramai mereu !




Statusuri pentru messenger nr.5:

el pe mine ma vrea si stiu ca sunt fita lui din cap si far' mine, plange toata ziua




Statusuri pentru messenger nr.6:

Trece viatza pe langa mine....

....eu tot RELOAD la ultimul tau mes,

K' nu ma-ndurrrr;

Stii....., nici acuma nu ti l-am mai sters!




Statusuri pentru messenger nr.7:

iubirea nu poate fi exprimata niciodata prin cuvinte..iubirea se simte si atat..dak iubesti cu adevarat,treci peste orice alaturi de cel iubit,fara conditii,fara cereri,fara orgolii...doar cu dragoste




Statusuri pentru messenger nr.8:

Ti s-a luat lumina????:>:>:>Vin eu si te luminez:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.9:

prietenia este mai buna ca iubirea...knd pierzi un prieten e ca si cum ai pierde un obiect;..... dar cand iti pierzi iubireae, ca si cum ai fi pierdut o bucata din inima...te iubesc si te voi iubi mereu...:*:**




Statusuri pentru messenger nr.10:

~Scolarita sa fii, amintiri sa scrii, carti sa citesti si un baiat sa iubesti! ,,,,,,,,,,,,,pentru andrei tabirta din zaicani de la marina




Statusuri pentru messenger nr.11:

o lacrima pe obraz ,o lacrima am varsat pentru tn si s-a transformat ca-ntr-un vis de amor




Statusuri pentru messenger nr.12:

dragostea,.....ce poti spune desprea ea? Inseamna suferinta,durere dar in acelasi timp e frumoasa!




Statusuri pentru messenger nr.13:

O lume esti tu.....iar eu nu mai sunt in acea lume,....nu te mai am nici pe tine,....dar stai linistit, ca vei veni langa mine ! :X :X




Statusuri pentru messenger nr.14:

Daca stau si ma gandesc, vreu sa-ti spun ca te yubesc si as vrea sa-ti dovedesc, o iubire ca-n povesti !!! TE IUBESC MULT!




Statusuri pentru messenger nr.15:

knd o sa-ti dai seama pe cn ai in viata ta j pe cn ai pierdut, atunci o sa`ntelegi, o sa regreti j o sa-ti doresti timpul trecut ;)




Statusuri pentru messenger nr.16:

Dracu te-a pus sa te casatoresti cu mine

Ca acum vezi si tu ca nu ti-e bine!

Te-am avertizat si ti-am spus

Ca dak te pui cu mine totul s-a dus!

Viata cu mine este un calvar

Dar totusi te iubesc si vreau sa te am..!




Statusuri pentru messenger nr.17:

M-am indragostit de tn dintr-o gluma, aqm te iubesc sh sufar ca te-am pierdut :(:((




Statusuri pentru messenger nr.18:

nu stiu ce s-a intamplat; inima tu mi-ai furat, noaptea ma gandesk la tne..ziua te vreau langa mne! te iubesk victorr...




Statusuri pentru messenger nr.19:

te iubesc pana la Doamne, Doamne si inapoi de un infinit de ori :x:X:x




Statusuri pentru messenger nr.20:

lov3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu