Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

avantajul de a fi fata




Statusuri de prietenie nr.2:

bucurativa cu totii de iubire ... pana nu se pune TVA si p`asta :)) :D




Statusuri de prietenie nr.3:

sunt facuta cu tupeu si fac numai ce vreau eu...




Statusuri de prietenie nr.4:

ma dor ochii cand ma uit la tine




Statusuri de prietenie nr.5:

dragostea se naste in priviri,creste pe buze si moare in lacrimi




Statusuri de prietenie nr.6:

Sunt fericit numa csa's nacajit..:))




Statusuri de prietenie nr.7:

yuby knd intri pe mess dati 2 palme si iesi an gati mati zdeanta




Statusuri de prietenie nr.8:

tari




Statusuri de prietenie nr.9:

cine mi-a scris numele e panarama......




Statusuri de prietenie nr.10:

eu sunt tare su iesti gol de creer




Statusuri de prietenie nr.11:

daca nu ai auzit de mine inseamna ca nu ai cultura generala




Statusuri de prietenie nr.12:

cel mai bine e sa stai departe, departe de totte.Un singur lucru ai de facut




Statusuri de prietenie nr.13:

sunt 5 pesti intr-un acvariu dak mori 3 cati mai raman?




Statusuri de prietenie nr.14:

...:: Sunt fetitza talentata nu ca orice pitipoanka am talent de nota 10 niki o fata nu ma intrece :::.. (by ionelutza )




Statusuri de prietenie nr.15:

Ma urasti!?...De ce?....Pentru ca sunt cea pe care iubitul tau o iubeste!




Statusuri de prietenie nr.16:

cristina cristina...uite ai castigat ceva!!...ce am castigat????....UN EU:x:x:x..:))




Statusuri de prietenie nr.17:

Ce cool a fost aseara...nu imi mai amintesc nimic:))




Statusuri de prietenie nr.18:

Femeia este un animal domestic care traieste pe langa casa omului si se hraneste cu zilele acestuia...:D




Statusuri de prietenie nr.19:

daca ash fi primit cate un dolar pentru fiecare prost vazut.... ash fi fost miliardar in euro pana acum !!! =))=))




Statusuri de prietenie nr.20:

crezi ca ma faci geloasa?nu fraiere,nu ma intereseaza.oricum te doare inima cand te uiti la poza mea.asa ca ai grija de nasoala ta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu