Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

doamne cat este de bine ...caand e mama langa mine...doamne cat este de rau knd nu-l vad pe tatal meu....mama tata ma iubesc si pe mine ma iubesc...pop...id meu e larisa_matis




Statusuri de prietenie nr.2:

Alo Alo Ati vazut un cal maro?!




Statusuri de prietenie nr.3:

status loading 99,9% oh no errorr!!




Statusuri de prietenie nr.4:

se spune ca visele se sting de parca le scoate cineva din priza:))... by @DrYuTz@




Statusuri de prietenie nr.5:

vorbesc trei limbi si va pot conduce avioanele dar nu pot in p**a mea socializa cu tomberoanele




Statusuri de prietenie nr.6:

te iubesc asa de mult incat as face sex cu tine in fiecare minut dar poti si tu sami faci strepteas pana in pielea goala ca sati vad pi--a si sani tai bombati.




Statusuri de prietenie nr.7:

Crazy.Secsi.Cu'tupeu.

Noi suntem Noi.

Si nu ca orice tarfa de doi lei!



made by Emm.x3




Statusuri de prietenie nr.8:

sunt o fat q tupeu....orgolioasa mai mereu...lasa nu mai incerca...ca nikiodat nu vei ajunge la talia mea...:P:P:P:D:D:D:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.9:

"Azy nu dau autografe " :))




Statusuri de prietenie nr.10:

status




Statusuri de prietenie nr.11:

Lumea manank kkt knd vrea, ce vrea. . .dak ejti prost ji o asculti treaba ta;-)):-P




Statusuri de prietenie nr.12:

De ce caraie cioara in zbor........................................................................................................................schimba vitezele




Statusuri de prietenie nr.13:

Cand ma gandesc, ca te gandesti, ca ma gandesc la tine, gandeste-te ca ma gandesc, ca te gandesti la mine




Statusuri de prietenie nr.14:

Cel care te face sa plangi nu-ti merita lacrimile... Iar cel care la merita nu te va face niciodata sa plangi




Statusuri de prietenie nr.15:

cand esty la scoala trebuie sa aflii subiectul si adjectivul dar oare ele stau unul langa altul? nu stau unul deasupra celuilalt




Statusuri de prietenie nr.16:

nu vezi sts meu misto...atunk puneti opchelari..sau mai bn dute la un doctor..:))...dak nu ai fosrt inseamna k esti prost...uita-te mai bn k am sts pt tn...nu-l mai kti k`ti kde balele din gura.:-&..oooo k scarbos




Statusuri de prietenie nr.17:

eu nu fac misto daca cnva vede statusul insemana k fac misto :):)))




Statusuri de prietenie nr.18:

esti bleg




Statusuri de prietenie nr.19:

am pus suflet in kteva mOmenTe ! De azzi Stop ->SentimenTe O sa rad ,O sa Traiesc .. Dar fara sa IuBeSc! Dar mereu nu uita ... Vei ramane SpeciaL in viatsa mea!




Statusuri de prietenie nr.20:

Sunt nebuna si buna daca stii cum sa ma iei...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu