Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

Eu sunt draq u esti Dracula u esti mata u esti p&&a eu sunt draq u esti dracula masi in draci matii de dracula ca esti mata cu pula




Statusuri 2011 nr.2:

bani nu aduk fericire da macar le sti numaru cand te duci in romania la cumparaturi :-p




Statusuri 2011 nr.3:

m-am trezit luni shi m-am gandit martzi sa ma duc miercuri la scoala, dar cand am vazut joi k vine vineri...m-am gandit "ce sa caut io sambata la scoala cand duminik e zii libera??"




Statusuri 2011 nr.4:

Am fitze pt k imi permit!Foaie verde de bihor tu dai (buzz,mass)eu dau ignor




Statusuri 2011 nr.5:

>>>...Nu CAlkATy IarbA , FumAtyO ... :))...




Statusuri 2011 nr.6:

Lupta pt cn te iubeste...

Baga`ti Pl in cn iti greseste...




Statusuri 2011 nr.7:

toata ziua m'am gandit la statusu' asta....




Statusuri 2011 nr.8:

Cind ne nastem nu stim cum vom fi in viata saraci ,bogati,frumosi,sau uriti dar totusi stim ceva ...ca vom muri




Statusuri 2011 nr.9:

o iubesc inca de la scoala...e frumoasa plina.....e urata goala....nu imi trebuie aprobare de la tatal ei...e orfana si-i facuta din hamei..:P




Statusuri 2011 nr.10:

te iubesc la nebunie la pe un strugure din vie knd se coace-n luna mai vai ce gura dulke ai




Statusuri 2011 nr.11:

te crezi perfect , afla ca nu sti direct si evident , esti imperfect ! [ By C' :x ]




Statusuri 2011 nr.12:

un cerc de prieteni nu se face cu compasul




Statusuri 2011 nr.13:

fata cu masina ................... caut baiat cu benzina




Statusuri 2011 nr.14:

cU zambetul pe fata spun ca nU`mi PASA:)

tH3OoO




Statusuri 2011 nr.15:

with cream or chocolate sauce?:>:>:>........by AddA:*




Statusuri 2011 nr.16:

ZOPEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR TARE




Statusuri 2011 nr.17:

care e diferenta dintre un ozn si o blonda virgina?

??

oznuri mai vezi dar blonde virgine nu:))




Statusuri 2011 nr.18:

i-am zapacit pe baieti. am faqt din ei valeti,merg purtata de tandrete ca sunt o mare finetze,bine arat bine ma port, sunt fetitza de export,cand vreau sa-mi arat talentul,eu dobor tot clasamentul:X:X:X




Statusuri 2011 nr.19:

aduti aminte demine cum imi aminteam eu de tne cu o alta femeie :))




Statusuri 2011 nr.20:

dc d-zeu a inventat prima oara barbatul ?????? pt ca prima oara sa poata vb fara sa fie iintrerupt



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu