Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

La inceput o cafteam .. dar acum nu o caftesc dar., fac ca la inceput




Statusuri 2011 nr.2:

Vreau sa tin un discurs....:D:D:DD: Nu va bateti joc de iarba din jurul vostru!!!!!!!! In loc sa o taiati si sa o aruncati mai bn lasati-o la uscat,si dupa fumati-oooo :)):)):)):)):)):)):)):D:D:D:\m/\m/




Statusuri 2011 nr.3:

pasarile o fac,albinele o fac,fluturi o fac noi dc n-am faceo??stiu k vrei si uh....si io vreau !dar din pacate.....noi suntem oameni:(.......si nu putem......ZBURA!!=))=))=))

by dydy:P:P




Statusuri 2011 nr.4:

viata-i plina de cacat,iar u esti plin de viata!!!!!!




Statusuri 2011 nr.5:

MetRu EstE pArteA de VorBirE cU cAre Se MasOoara LuNgiMea!!!!!!=))=))=)) by Sararu....:)):)):)):))




Statusuri 2011 nr.6:

Now this whole world has no clue what to do with us

I've got enough money in the bank for the two of us




Statusuri 2011 nr.7:

doua mere doua pere mai mananc si cate o p**a




Statusuri 2011 nr.8:

totzi imi zic ca sunt tigan

eu defapt sunt european

cand e vorba ca put

imi dau cu parfum de porc

cand spun k nu am valuta

eu imi vind caprele

si dupaia spun ceva

k e vai de casa ta

eu atunci imi iau o vila

si le spun k e a lui tata

cumparata cu bani de la

trafic de droguri




Statusuri 2011 nr.9:

Daca ai Prieteny ai thoth,daca ai gragosthe ai thoth,daca ai persoane care sa te iubeasca ai thoth..da jtii cv?..dak ai norok?




Statusuri 2011 nr.10:

Pe fereastra de la schoala

sthau cu capul aplecat

,shi gandindu-ma la tineh

am uithath ce-am invatzat :)




Statusuri 2011 nr.11:

dute pasare in zbor la monik in dormitor,si spunei sa se trezeasca,la mine sa se gandeasca.....bye niku




Statusuri 2011 nr.12:

Draga mea iubita proasta si zapacita iti trimet din departare un cosciug si-o lumanare=))=))




Statusuri 2011 nr.13:

speranta e unicul colac de salvare care mi-a ramas:(




Statusuri 2011 nr.14:

cine vrea sa asculte o porcarie??



uite-o pe asta:Te Iubesc Sa Moara Basescu!!




Statusuri 2011 nr.15:

Treci..Vino...

hai jeht' ca nai nici o valoare




Statusuri 2011 nr.16:

plecata,plecata./barfe,despre ,tarfe/.




Statusuri 2011 nr.17:

nu am avut scoala vieti in sange....dar cu trecerea timpului am injectato;)




Statusuri 2011 nr.18:

Il sun, trimit mesaj, nu.mi raspunde, ma gandesc k poate telefonul nu.l aude .. Trebuie sa renunts, nu mai e cum a fost, sterg nr`ul, dar nr`ul il stiu pe de rost:X




Statusuri 2011 nr.19:

sunt pysycutza stilata...zgarii rau de-s enervata...nu ca nu v-ar placea nu?:D




Statusuri 2011 nr.20:

Fumam flori ilegale , fara petale mugurii sunt singuri care ne scot din balamale si doare de fiecare data knd fumam deliram deliram ji imi bat p**a de tn kas smecher



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu