Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Toata lumea ma intreaba ce fac ?!..raspuns : Mai bine ca ieri , dar nu la fel de bine ca maine. ;)




Statusuri pentru messenger nr.2:

Atittdinea mea e bagabonteask si comportarea mea pur romaneask golaneask.




Statusuri pentru messenger nr.3:

dC sA iNvEnTaT CoPy-PaSt?..cA sA ImI cOpIeZi Tu sTaTuSuL bY.DeYu




Statusuri pentru messenger nr.4:

[:>:>:>]VrEi Sa Fi TaTaL lA cOpIi MeI....cE zIcI vReI??[:>:>:>]




Statusuri pentru messenger nr.5:

daca teas avea in minte ,mias da cu un fier in cap..:)):P




Statusuri pentru messenger nr.6:

cel mai tare status ....(y_paul_b)




Statusuri pentru messenger nr.7:

|).||.|)!! ma cert cu pixu...=))




Statusuri pentru messenger nr.8:

Giurgea proasta cacelusha noastra,latra shi mushk shi nu intra in cushk...:))

Dedicatie de la mine pentru tine...

by Io@n@




Statusuri pentru messenger nr.9:

La catedra,sta o muie,nare floci este chelie.




Statusuri pentru messenger nr.10:

Uita-te La MinE ....Ce vezi la Mine?Te uiti Ca Fraiera Ca Asa Sunt Eu Ji Nu ma pot schiMbA!:D




Statusuri pentru messenger nr.11:

Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata,

patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion.




Statusuri pentru messenger nr.12:

eu ma critic pe mn da ce sa spun .......mai bine va critic pe voi draierilor:)




Statusuri pentru messenger nr.13:

ne-am indargostit ca draq yo de tine.....u de altu..........




Statusuri pentru messenger nr.14:

am jters ji pozele q noi nu vreu sa dau timpu inapai am renuntat la tot ce avem numai pt tn...ji ar mai fii cv ce nu voi putea uitat ....sufletu nu ma lasa..azy era ziuua noastra ...te ubex M@rYuS




Statusuri pentru messenger nr.15:

I am the fighter that always fights

I am always the girl you don't like

You wish me to be just a blur

But friend, I'm just to real for you. By UlY:X




Statusuri pentru messenger nr.16:

visele nu ti le dau,nu mi le poti lua....sa visez e lumea mea...




Statusuri pentru messenger nr.17:

ce cu ea 0 zi...:-j

cu mine t0ata viatza:X

eu sunt printesa tah:X

ea d0ar zdramta tah:)) (sandra)




Statusuri pentru messenger nr.18:

nU***sSs pRoAsTa ;)...Ma PrEfAc:D... VrEaU Sa Vad cE Ai In KaP:*




Statusuri pentru messenger nr.19:

vaca merge la cules de nuci:))




Statusuri pentru messenger nr.20:

E prea greu sa faci raw...Dar tu ai ales calea grea...iti vezi propria valoare,dupa invidia altora



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu